Er zit wat giswerk tussen, en het merendeel van de tekst is gewoon een herhaling van wat we reeds wisten...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit stond vandaag op de homepage van autoscoot24.be:
nog altijd zo door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDit stond vandaag op de homepage van autoscoot24.be:
nog altijd zo door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWeet iemand hoeveel een setje ALPINA-velgen 18" zou kosten? Ik heb het dan wel over die fijne meerspakige velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDe meeste van de Alpina-velgen zijn toch zo? Ik vind ze persoonlijk niet zo knap, maar ja. Velgen alleen zal wel rond de 3000 euro schommelen zeker? Ik heb er ook geen idee van hoor.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
Zeer mooi!
Comment
-
Wij hebben met z'n vieren die kar (ja, dié, exact dezelfde als op de foto) uiterst grondig testgezeten en gefotografeerd op Genf.
Lekkere kar, en voorzien van een materiaal- en afwerkingskwaliteit die je bij geen enkel ander Duits automerk vindt (je moet al bij Brabus zijn om gelijkwaardige kwaliteit te vinden, maar da's een tuner).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWij hebben met z'n vieren die kar (ja, dié, exact dezelfde als op de foto) uiterst grondig testgezeten en gefotografeerd op Genf.
Lekkere kar, en voorzien van een materiaal- en afwerkingskwaliteit die je bij geen enkel ander Duits automerk vindt (je moet al bij Brabus zijn om gelijkwaardige kwaliteit te vinden, maar da's een tuner).
:drool: :geil:
Comment
Comment