Oorspronkelijk geplaatst door Benz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matsoHeel erg knap. Zo-eentje zou ik nog wel willenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWij hebben met z'n vieren die kar (ja, dié, exact dezelfde als op de foto) uiterst grondig testgezeten en gefotografeerd op Genf.
Lekkere kar, en voorzien van een materiaal- en afwerkingskwaliteit die je bij geen enkel ander Duits automerk vindt (je moet al bij Brabus zijn om gelijkwaardige kwaliteit te vinden, maar da's een tuner).
Staan die foto's hier al ergens?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk heb ze zelf nog niet. Ze staan bij Roughneck en bij Wuttput op de PC, en deze of volgende week krijg ik een DVD'tje binnen met alle foto's die op Genf getrokken zijn.
Comment
-
Ik kwam vanmiddag toevallig twee van deze alpina's tegen (B7 als ik me niet vergis). Maar ik heb het gevoel dat er nogal veel wordt gerotzooid met de velgens, dus dat iemand met een 'normale' BMW even snel een paar andere velgjes eronder zet. Hoe kan ik goed herkennen dat het een échte alpina is, of gewoon een iets veranderde BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeIk kwam vanmiddag toevallig twee van deze alpina's tegen (B7 als ik me niet vergis). Maar ik heb het gevoel dat er nogal veel wordt gerotzooid met de velgens, dus dat iemand met een 'normale' BMW even snel een paar andere velgjes eronder zet. Hoe kan ik goed herkennen dat het een échte alpina is, of gewoon een iets veranderde BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeIk kwam vanmiddag toevallig twee van deze alpina's tegen (B7 als ik me niet vergis). Maar ik heb het gevoel dat er nogal veel wordt gerotzooid met de velgens, dus dat iemand met een 'normale' BMW even snel een paar andere velgjes eronder zet. Hoe kan ik goed herkennen dat het een échte alpina is, of gewoon een iets veranderde BMW?
Als je geen ventiel kan vinden op de velgrand dan weet je dat je te maken hebt met een originele velg en als daarbij de kleur, striping, spoilers en dergelijke ook overeenstemmen met die van Alpina dan kan je er negen op de tien wel vanuit gaan dat je met een origineel exemplaar te maken hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniwat zeg je nu?
Zit het ventiel in het midden van de velg. langswaar gaat die verbinding dan naar de band
In bijlage zie je een originele Alpina velg, zonder ventiel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeIk kwam vanmiddag toevallig twee van deze alpina's tegen (B7 als ik me niet vergis). Maar ik heb het gevoel dat er nogal veel wordt gerotzooid met de velgens, dus dat iemand met een 'normale' BMW even snel een paar andere velgjes eronder zet. Hoe kan ik goed herkennen dat het een échte alpina is, of gewoon een iets veranderde BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteEen B7 kun je eigenlijk het gemakkelijkst herkennen aan de oplopende koffer. Een soort van spoiler die uit de koffer vloeit. Volgens mij het meest in het oog springende detail!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelAls ik me niet vergis loopt het ventielbuisje achter een spaak naar de velgrand toe, misschien kan een specialist als gTa hier uitsluitsel over geven.
De lucht wordt via een holte in een spaak naar de band geleid. Je ziet dus nergens iets, tenzij als je de naafkap eraf haalt heb je 'n ventiel. Als de naafkap erop zit, zie je niks, geen ventiel, geen buisjes, nikske.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaGraag.
De lucht wordt via een holte in een spaak naar de band geleid. Je ziet dus nergens iets, tenzij als je de naafkap eraf haalt heb je 'n ventiel. Als de naafkap erop zit, zie je niks, geen ventiel, geen buisjes, nikske.
Comment
Comment