Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• B7 exterieur
    Last edited by ; 23/03/2006, 05:10.

Comment

• B7 interieur

Comment

• B7 details

Comment

• *aaaah*

Comment

• gTa was there

Comment

• Beetje techniek en zo.

Comment

• Bangelijke foto's gTa!Zaalligge interieurfoto's vooral dat blauw wit.Subliem!

Comment

• Ik vond persoonelijk de kleurencombinaties in de interieurs van de twee B5 die daar stonden maar lelijk...

Comment

• Je hebt vroeger al veel mooiere Alpina-interieurs gepost.

Deze zijn idd schreeuwlelijk, imo. Zetels, tot daar aan toe, maar de combinatie met dat kitcherige geverniste hout is niet echt geslaagd. Wat meer alu of carbon had beter geweest...
                    Maar ja, zo'n salon dient niet altijd om "mooie" interieurs te tonen...

Comment

• Idd, voornamelijk om te tonen wat mogelijk is. I mean : de twee B5 en de B7 hadden alledrie het volledig Lavalina interieur, kost zo maar eventjes dikke € 15.000 tot een kleine € 20.000 ofzo. Verkoopt niet veel, maar 't is wel een eye-catcher natuurlijk.

Het interieur van de B7 vind ik wel knap.

Overigens : Alpina heeft op dat vlak altijd een beetje een aparte smaak gehad. Altijd maar dat bruine hout... Zelf leveren zij nu nog altijd geen carbon. Je kan hout krijgen (alle houtsoorten van bij BMW + die van Individual + de twee specifieke Alpina-soorten) en pianolak (wat hout is met wat verf over) en dat is het. *shock* Nu ja, tot je 't écht zou vragen ...

Comment

• Lekkere B10!

Comment

• Black Alpina BMW E90

Verfijnd..
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld
                            Verfijnd..
                            Lekkernij idd, maar heeft hier wel al gestaan

@ STA : Nette B10 V8s idd !! kom je niet veel tegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                              Bangelijke foto's gTa!Zaalligge interieurfoto's vooral dat blauw wit.Subliem!

Van welke koe komt dat leer? de MILKA-koe??

Comment

• Weet iemand (=gTa) of er een Alpina eentje komt?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                  Weet iemand (=gTa) of er een Alpina eentje komt?
                                  Op de site is er in ieder geval niet direct iets te vinden over een eentje,
                                  en ik veronderstel eigenlijk dat ALPINA niet 'lager' zal gaan dan de 3-series.

Het is en blijft een luxe-merk, en een 1-tje straalt imo niet de klasse uit die de 3,5 en 7 hebben.

Ik had me trouwens ook al eens zitten afvragen of er geen Alpina X5 komt ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                    Lekkere B10!

Met die kar heb ik nog een hele dag gereden. Allez, de kans dat die het niét is, is héél klein.

Bij de persvoorstelling van de B10 V8s, de B3s en de V8 roadster (georganiseerd door JMM), was er immers maar één B10 V8s, namelijk een limousine in dat sterlingsilber met zwart lederen comfortzetels. Het stickertje van JMM hing toen ook al op die plaats achteraan, en 't was een "directiewagen" waarmee Jean-Michel zelf rondreed toen.

Ondertussen is dat al een eind geleden, en zal die auto wel al lang verkocht zijn, ik vermoed aan die huidige eigenaar dus.

De V8 roadster was eentje met OAL-nummerplaat (eentje van Bucchloe zelf dus), en de B3s was een zwarte limousine met zwart leder. Was een zalig dagje.

Ach, de huidige eigenaar mag gerust zijn, ik heb 'm érg goed getest maar met respect behandeld. Eén ding wel ... het CJ2-alarm was een ***ding, allez ik vergat altijd hoe ik 't nu weer moest deactiveren (thuis 3 auto's met zo'n ding, en nu nog eens een andere volgorde, op den duur vergeet je dat dus, 't is immers altijd wel een combinatie van 4 dingen met de ruitenheffers). Ik ben dan ook midden op 'n kruispunt, ongeveer een minuutje of 5 nadat we waren vertrokken, stilgevallen. Onder een brug, gelukkig net op een voorsorteervak dus niét op de rijbaan. We hebben moeten bellen naar JMM om te vragen hoe we de auto weer in gang moesten krijge,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                      Weet iemand (=gTa) of er een Alpina eentje komt?
                                      Komt er niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                        Ik had me trouwens ook al eens zitten afvragen of er geen Alpina X5 komt ofzo
                                        Komt er ook niet.

Er is er eigenlijk wél eentje. Namelijk de 4.6is. Die heeft eerst lange tijd met Alpina-velgjes en zo testgereden op allerlei circuits. Uiteindelijk heeft BMW beslist om 'm toch onder de eigen naam te brengen (immers, het feit dat 't een Alpina is en geen BMW zorgt - raar maar waar - voor minder verkoop, en dat wilden ze niet riskeren). De BMW X5 4.6is had dan ook - zoals genoegzaam geweten - een Alpina-motor in 't vooronder. Z'n opvolger niet meer : de 4.8-liter uit de X5 4.8is is niét de motor die ter opvolging van de 4.6 V8 uit de B10 V8, in de B10 V8s kwam te liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

De V8 roadster was eentje met OAL-nummerplaat (eentje van Bucchloe zelf dus), en de B3s was een zwarte limousine met zwart leder. Was een zalig dagje.
                                          V8 roadster is toch de alpinaversie van de Z8, hé. Waarom dan een oldtimerplaat?

Comment

Working...
                                          X