Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tegengekomen op de ring:

Comment

• Comment

• Spiegels zou ik direct veranderen. Ofwel de schnitzers ofwel de M's, die ogen zoveel knapper dan de gewone vierkante blokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
          ik ga toch maar naar daar voor de algemene look & feel hoor
          't is een zilveren met stoffen interieur so it's a no go
          Ah, dus dan moet ik toch niet mee.

Comment

mag je andere spiegels monteren op een Alpina (de M3's bijv) of is dat ook een no go?
            Ik vind dat een no go. Ook op een gewone BMW, trouwens. Okay, misschien als je er eentje hebt met 't M Pack en je kan de originele M spiegels voor dat model krijgen, dat gaat nog.

Er valt geen M Pack te bestellen op een Alpina. Hoezo dan M spiegels ?

Maar ieder het zijne, uiteraard.

Comment

• Hoeveel kost een deftig lederen bekleding eigenlijk op zo een D3 eigenlijk?

Ik ben even aan het dromen hoeveel poen ik nodig heb voor een D3 met lederen bekleding en dan plof ik er nog een Tom tom Go in en ik heb een deftige alpina

Comment

• Angücken sie bitte wass ich im Deutschland gesehen habe!

Last edited by ; 20/09/2005, 15:17.

Comment

mag je andere spiegels monteren op een Alpina (de M3's bijv) of is dat ook een no go?

Ca ne se fait PAS !

Geen sprake van toch ? Zo'n auto koop je om wat hij is, en hoe hij is.
                  Aanpassingen zijn heus niet nodig, want zo doe je de ALPINA-spirit alles behalve eer aan

Ik zou het dus afraden... (HEEEEL eventueel een koppeltje ECHTE M3 spiegels, maar die zijn duur, en passen imo niet op zo'n klassebak)

Comment

• zijn er nu al fotos van die diffusor van alpine?

Comment

• Nu had ik me aan een uitgebreid verslag verwacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                        zijn er nu al fotos van die diffusor van alpine?
                        waarom ben je nu bezig over alpine in het topic van alpina?

2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          Hoeveel kost een deftig lederen bekleding eigenlijk op zo een D3 eigenlijk?

Ik ben even aan het dromen hoeveel poen ik nodig heb voor een D3 met lederen bekleding en dan plof ik er nog een Tom tom Go in en ik heb een deftige alpina
                          De standaard lederen bekleding op de D3 is die van BMW (in alle zelfde kleuren, waaronder het 'lemon' zoals die op de IAA), en dat voor quasi dezelfde prijs (dacht ik ... heb de prijslijst thuis liggen maar heb er nog niet in gekeken).

Comment

Angücken sie bitte wass ich im Deutschland gesehen habe!

juist één in Kortrijk gezien... Zie exclusieve wagen topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              De standaard lederen bekleding op de D3 is die van BMW (in alle zelfde kleuren, waaronder het 'lemon' zoals die op de IAA), en dat voor quasi dezelfde prijs (dacht ik ... heb de prijslijst thuis liggen maar heb er nog niet in gekeken).
                              Hmmm, dus voor een grote 35.000 € heb ik een alpina naar mijn smaak!

Volgens mij hebben die kerels toch een fout gemaakt ze, waar ze nog moeten achterkomen

Comment

Hmmm, dus voor een grote 35.000 € heb ik een alpina naar mijn smaak!

Volgens mij hebben die kerels toch een fout gemaakt ze, waar ze nog moeten achterkomen
                                Ik dacht dat de basisprijs 35.700 of zo was, niet ?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Ik dacht dat de basisprijs 35.700 of zo was, niet ?
                                  Op t salon stond toch 34.000 € ( mja in duitsland )

Comment

Op t salon stond toch 34.000 € ( mja in duitsland )
                                    't Zou kunnen hoor ... Inderdaad wel een mooie prijs voor zo'n exclusiviteit, ik ben benieuwd of we 'm veel zullen te zien krijgen. In vooraanzicht is die Alpina in elk geval on-voor-stel-baar mooi !
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Niemand fotos van de difffusor op iaaaaia?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                                        Niemand fotos van de difffusor op iaaaaia?
                                        Hing die onder een specifieke auto, of gewoon los ?
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Hing die onder een specifieke auto, of gewoon los ?
                                          op de B6 cabrio

Comment

Working...
                                          X