Tegengekomen op de ring:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskimag je andere spiegels monteren op een Alpina (de M3's bijv) of is dat ook een no go?
Er valt geen M Pack te bestellen op een Alpina. Hoezo dan M spiegels ?
Maar ieder het zijne, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
mag je andere spiegels monteren op een Alpina (de M3's bijv) of is dat ook een no go?
Ca ne se fait PAS !
Geen sprake van toch ? Zo'n auto koop je om wat hij is, en hoe hij is.
Aanpassingen zijn heus niet nodig, want zo doe je de ALPINA-spirit alles behalve eer aan
Ik zou het dus afraden... (HEEEEL eventueel een koppeltje ECHTE M3 spiegels, maar die zijn duur, en passen imo niet op zo'n klassebak)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHoeveel kost een deftig lederen bekleding eigenlijk op zo een D3 eigenlijk?
Ik ben even aan het dromen hoeveel poen ik nodig heb voor een D3 met lederen bekleding en dan plof ik er nog een Tom tom Go in en ik heb een deftige alpina
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe standaard lederen bekleding op de D3 is die van BMW (in alle zelfde kleuren, waaronder het 'lemon' zoals die op de IAA), en dat voor quasi dezelfde prijs (dacht ik ... heb de prijslijst thuis liggen maar heb er nog niet in gekeken).
Volgens mij hebben die kerels toch een fout gemaakt ze, waar ze nog moeten achterkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHmmm, dus voor een grote 35.000 € heb ik een alpina naar mijn smaak!
Volgens mij hebben die kerels toch een fout gemaakt ze, waar ze nog moeten achterkomen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOp t salon stond toch 34.000 € ( mja in duitsland )1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment