Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua looks verkies ik een M5 boven een Alpina.
Qua rijplezier denk ik (ik heb met nog geen van beiden gereden ), dat ik voor de Alpina zou kiezen. Ik denk dat die SMG echt kl*te is om alle dagen mee te rijden...
Gisteren heb ik in schoten een 550i zien rijden met M-Sportpakket. Dat is ook nog een alternatief vind ik...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Hallo, hier wat zelfgemaakt voer voor jullie. Ik vind hem prachtig, hij heeft een maffia-achtige look volgens mij
Deze ben ik 2 weken geleden ook tegengekomen in Zottegem, maar had er dik spijt van dat ik mijn fototoestel niet bij had. Hij is inderdaad schitterend. Bedankt voor de foto's. Waar ben je hem tegengekomen? Precies in de Hospitaalstraat.
Deze ben ik 2 weken geleden ook tegengekomen in Zottegem, maar had er dik spijt van dat ik mijn fototoestel niet bij had. Hij is inderdaad schitterend. Bedankt voor de foto's. Waar ben je hem tegengekomen? Precies in de Hospitaalstraat.
Jup, de Hospitaalstraat. Hij staat er redelijk veel de laatsten tijd. En de logo's op de koffer hangen er nog ni lang op. Het is wel een echte want de zetels hebben zo een streepke en er hangt zo'n logo'ke boven de transmissietunnel
Hallo, hier wat zelfgemaakt voer voor jullie. Ik vind hem prachtig, hij heeft een maffia-achtige look volgens mij
Geen fake-Alpina's in 't Alpina-topic, alsjeblieft.
Tip : de kenner weet dat Alpina langs de buitenzijde van de wagen NOOIT de BMW-logo's vervangt door Alpina-logo's, en bovendien maakt Alpina dus ook geen logo's voor de buitenzijde.
Jup, de Hospitaalstraat. Hij staat er redelijk veel de laatsten tijd. En de logo's op de koffer hangen er nog ni lang op. Het is wel een echte want de zetels hebben zo een streepke en er hangt zo'n logo'ke boven de transmissietunnel
Dan zijn in ieder geval de logo's ter vervanging van de BMW-logo's op de buitenzijde niet origineel.
(als er een genummerd plaatje in hangt, is de kans echter groot dat 't wel een echte geweest is ooit ... iemand die 't serienummer 'es kan meedelen ... dan ga ik de voertuighistoriek 'es na )
Comment