Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat laatste is dan weer lelijk. Waarom steken ze dat kleur leder godverdorie in een grijs interieur in plaats van een zwart?!? Zie dat nu : zwart (stuur + dashboard bovenaan), grijs (rest van 't interieur), en crèmewit/grijs (bekleding zetels en deuren).
Dat laatste is dan weer lelijk. Waarom steken ze dat kleur leder godverdorie in een grijs interieur in plaats van een zwart?!? Zie dat nu : zwart (stuur + dashboard bovenaan), grijs (rest van 't interieur), en crèmewit/grijs (bekleding zetels en deuren).
Trekt op niks.
maar de paarse biezekes passen wel goe op de grijze zetels
Die B3 heeft alleszins niet meer de originele uitlaat zitten. 'k Vraag me trouwens af of je toen het M Sport Pack kon krijgen op een Alpina ... 'k vermoed (maar ben geenszins zeker) dat ook dat achteraf erop gestoken is.
Die B3 heeft alleszins niet meer de originele uitlaat zitten. 'k Vraag me trouwens af of je toen het M Sport Pack kon krijgen op een Alpina ... 'k vermoed (maar ben geenszins zeker) dat ook dat achteraf erop gestoken is.
't Is toch waar? Zo'n incoherente naamgeving, toen! Nu is 't logisch geworden : B voor benzine, D voor diesel, en het nummertje erachter is de reeks. Punt.
Vroeger was een C2 net zoals een B6 een BMW E30 3-reeks met zescilinder op benzine. Of een E34 B10 3.5 met 6-cilinder, terwijl ondertussen een B9 6-reeks beschikbaar was. De E38 B12, hmm dan komt die 12 van 't aantal cilinders, maar wat dan met z'n voorganger B11? Bij de E36 B8 met V8 klopt dat dan weer wel met 't aantal cilinders, maar een C1 en C2 (E21, E30) en bij een B7 of B9, klopt dat dan weer niet (zelfde tijdsperiode).
Om gek van te worden. Nu is 't tenminste logischer.
Comment