Welke zijn de andere twee?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFoto nr. 2 is maar iets wreed bizar. 'k Peins dat hotlinken van op de site waar je 'm haalde, niet is toegestaan.
edit: ff aangepast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.de/ALPINA-B6-2-8-E21...ayphotohosting
Als er mensen zijn die zin hebben om te restaureren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZalig ding!
Heb je specs?
Gebrauchtfahrzeug, 156.500 km
187 kW (254 PS), Benzin, Schaltgetriebe,
Erstzulassung: 04/91, HU/AU - Neu, Klimaautomatik, diamant-schwarz-met.-metallic, 4/5 Türen
Besonderheiten:
ABS, Zentralverriegelung, Tempomat, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Sitzheizung, Schiebedach, el. Fensterheber
Beschreibung:
*Original Alpina B10 3.5*Klimaautomatik, Schwarze Büffellederausstattung inkl. Türverkleidung und Mittelkonsole !! Alpina- Frontspoiler, Alpina- Alufelgen, Anti- Blockier- System, Bordcomputer, Wurzelholz, el. Schiebedach,4xel. Fensterheber, el. Aussenspiegel, Zentralverriegelung, Anti- Schlupf- Controll, Nebelscheinwerfer,5-Gang- Getriebe, Shadowline, CD- Radio,Im Kundenauftrag.
5950 euro
Comment
-
was een verkeerde link..
zeg en wat vinden jullie van deze? zou ik dat makkelijk in belgie kunnen krijgen? wat moet ik allemaal regelen dan?ik weet er is een topic over, maar dat is ondertussen al 100pag lang , en ik wil alleen maar de details. Het nadeel is natuurlijk wel dat deze nog veel onkosten meebrengt om in verkeer te houden ( aan taksen enz..)
Comment
-
Ah, sorry, vraag niet gezien, anders had je al lang een déftig antwoord.
Jean-Michel Martin is de invoerder en verdeler van Alpina voor België. Daarnaast heb je Monserez Kortrijk, Jorssen in Antwerpen en nog eentje in de Walen (weet ik niet van buiten), die Alpina verdelen. Dat zijn er dus 4.
Comment
Comment