Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben zo stilletjes aan het hopen op een D10 aan een spotprijsje binnen 2 jaar als dagelijks dieselwerkpaard maar dan ééntje met weinig km.

helaas staan de meeste nu al boven de 150000 km

Comment

• ofwel een B10 V8 (S?) op LPI, daar kan ik ook mee leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        ik ben zo stilletjes aan het hopen op een D10 aan een spotprijsje binnen 2 jaar als dagelijks dieselwerkpaard maar dan ééntje met weinig km.

helaas staan de meeste nu al boven de 150000 km
        Mja... D10 vind ik -as we speak- een minder aantrekkelijke alpina.

De technologie is ondertussen toch al overgenomen, en zal binnenkort denk ik ook wel de standaard worden. (en wetende dat de huidige 530d bijna evengoede cijfers kan voorleggen...)

Oké, de benzine varianten zijn ook niet de enigen in hun soort, maar toch boeien ze me meer.

Comment

• Hoe kan je daar nu een som als 19000euro aan hangen?? En bij elk rammeltje denken aan het feit dat het een accidenté is? Ik zou het nooit vertrouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
            Mja... D10 vind ik -as we speak- een minder aantrekkelijke alpina.

De technologie is ondertussen toch al overgenomen, en zal binnenkort denk ik ook wel de standaard worden. (en wetende dat de huidige 530d bijna evengoede prestaties neerzet...)

Oké, de benzine varianten zijn ook niet de enigen in hun soort, maar toch boeien ze me meer.
            als je in E39 gaat shoppen, als de E60 je echt niks doet is de D10 met z'n 245 paarden echt wel een pak beter dan de 530d met z'n manège van 193 stuks

Comment

ofwel een B10 V8 (S?) op LPI, daar kan ik ook mee leven
              Klinkt al véééééél beter

Zou je denk ik ook veel meer plezier aan hebben.

Comment

als je in E39 gaat shoppen, als de E60 je echt niks doet is de D10 met z'n 245 paarden echt wel een pak beter dan de 530d met z'n manège van 193 stuks
                Da's wèl waar, inderdaad !

En toch zou ik voor een benzinemotor gaan...

Comment

• I don't know about you maar de BMW E60 kan dus niet op tegen een Alpina D of B 10

ik blijf 'm gewoon lekker vinden, gewoonweg tijdloos knap

en dat interieur, zoveel knapper dan de nieuwe bmw stijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                    Hoe kan je daar nu een som als 19000euro aan hangen?? En bij elk rammeltje denken aan het feit dat het een accidenté is? Ik zou het nooit vertrouwen.
                    Mijn auto heeft nu ook al 'n accident gehad. Ik denk daar nooit aan. Als 'ie goed hersteld is, is 't toch oké?

Toegegeven : 'k zou precies wel foto's willen zien van hoe zwaar 'ie geaccidenteerd is geweest. Als z'n ganse voorkant weg was, mjah...

Maar al die karren die je langs steenwegen op erven van die autoverkopers ziet staan, wat denk je dat 2/3 daarvan is?

Comment

*ieuw*

Comment

I don't know about you maar de BMW E60 kan dus niet op tegen een Alpina D of B 10

ik blijf 'm gewoon lekker vinden, gewoonweg tijdloos knap
                        Qft !

Maar aangezien je sprak over een 'dieselwerkpaard' dacht ik dat het design geen al te grote rol speelde...

Echt schitterend die D10! Beste, meest sensationele diesel waarin ik ooit meereed.

Comment

• B10 V8 S touring met 375pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                            Qft !

Maar aangezien je sprak over een 'dieselwerkpaard' dacht ik dat het design geen al te grote rol speelde...

Echt schitterend die D10! Beste, meest sensationele diesel waarin ik ooit meereed.

ja, de dagelijkse kar hé, om de 75% van mijn jaarkilometers mee af te haspelen, een diesel is toch nog altijd beter in herverkoop hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              *ieuw*
                              ik sprak over de vormgeving, niet de kleuren

ik vind het E39 cockpitje nog altijd beter dan de E60 toog

Comment

Zo denk ik er ook over

De vorm van het dashboard van alle nieuwe modellen kan me hoegenaamd niet bekoren...
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

B10 V8 S touring met 375pk

Zalig bakkie !! Is dat "antraciet metallic"? (beetje kleurenblind) Of gewoon donkerblauw?

Comment

Feit.

Comment

• B10 V8 S in messing metallic

In Sonderlackierung Individual Messing-Mettallic, Lederausstattung walknappa Olive hell/dunkel, zusätzlich erweiterte Lederausstattung Walknappa oliv dunkel

op de buitenkleur, interieur is nog te verteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Zalig bakkie !! Is dat "antraciet metallic"? (beetje kleurenblind) Of gewoon donkerblauw?
                                        Toledoblaumetallic

Comment

• Het interieur vind ik verschrikkelijk lelijk, maar z'n buitenkant is grandioos. Ook leuk dat Alpina toen de M buitenspiegels in de optielijst opnam, véél knapper.

- edit -

WTF is die achterschort? Ken ik precies niet...

- edit 2 -

En 'ie heeft ook de Alpina "kofferdeksellijst" (onderste rand van de touringklep : opzetstuk waardoor de bumper "voller" doorloopt.

- edit 3 -

En de dakrails moeten eraf.
                                          Last edited by ; 26/01/2007, 15:34.

Comment

Working...
                                          X