Die B9 en die laatste zijn wel heel mooi daar zouek mijn tijd nog willen in verslijten als beginnend chauffeur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wat ik wel niet zo mooi vind aan Alpina's (vooral de oudere, bij de nieuwe niet zo duidelijk te zien) is dat de voorspoiler véél lager hangt dan de sideskirts en de achterspoiler. (ik vermoed dat Alpina de sideskirts en de achterspoilers nooit aanpastte vroeger?)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Een volledig lederen interieurtje bij Alpina kost van tijd tot tijd zoveel, yep. Een full leather Lavalina interieur op de E39 kostte ook iets van een dikke € 14.000.
Och, Audi heeft ook dergelijke prijzen voor haar A8. Je moet de Duitse prijzen er eens op naslaan, en zoeken naar de Exclusive interieurs (staan in de Duitse prijslijsten er gewoon in). Een volledig lederen dingie kost ook zoveel, en dan heb je nog niet de lederkwaliteit van het Lavalina-leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEen volledig lederen interieurtje bij Alpina kost van tijd tot tijd zoveel, yep. Een full leather Lavalina interieur op de E39 kostte ook iets van een dikke € 14.000.
Och, Audi heeft ook dergelijke prijzen voor haar A8. Je moet de Duitse prijzen er eens op naslaan, en zoeken naar de Exclusive interieurs (staan in de Duitse prijslijsten er gewoon in). Een volledig lederen dingie kost ook zoveel, en dan heb je nog niet de lederkwaliteit van het Lavalina-leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
Comment
Comment