Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die B9 en die laatste zijn wel heel mooi daar zouek mijn tijd nog willen in verslijten als beginnend chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Heb ik altijd een van de meeste geslaagde alpina's gevonden, gewoon omdat hij nogal discreet is.

Comment

• Wat ik wel niet zo mooi vind aan Alpina's (vooral de oudere, bij de nieuwe niet zo duidelijk te zien) is dat de voorspoiler véél lager hangt dan de sideskirts en de achterspoiler. (ik vermoed dat Alpina de sideskirts en de achterspoilers nooit aanpastte vroeger?)

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• gTa, bedankt voor deze waanzinnige fotobijdrage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            (ik vermoed dat Alpina de sideskirts en de achterspoilers nooit aanpastte vroeger?)
            Van het werkwoord "aanpasten" ?
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Velgen zijn heel mooi, passen extreem goed op deze wagen vind ik.

Ook een cool accentje is dat lint op die zetels, het stuur vind ik er wel wat over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski

Full lederen Lavalina-interieur ... zal wel een mooie € 15.000, misschien zelfs € 20.000 hebben gekost. :o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski

Full lederen Lavalina-interieur ... zal wel een mooie € 15.000, misschien zelfs € 20.000 hebben gekost. :o
                            zot??? zoveel?

Comment

• Een volledig lederen interieurtje bij Alpina kost van tijd tot tijd zoveel, yep. Een full leather Lavalina interieur op de E39 kostte ook iets van een dikke € 14.000.

Och, Audi heeft ook dergelijke prijzen voor haar A8. Je moet de Duitse prijzen er eens op naslaan, en zoeken naar de Exclusive interieurs (staan in de Duitse prijslijsten er gewoon in). Een volledig lederen dingie kost ook zoveel, en dan heb je nog niet de lederkwaliteit van het Lavalina-leder.

Comment

Een volledig lederen interieurtje bij Alpina kost van tijd tot tijd zoveel, yep. Een full leather Lavalina interieur op de E39 kostte ook iets van een dikke € 14.000.

Och, Audi heeft ook dergelijke prijzen voor haar A8. Je moet de Duitse prijzen er eens op naslaan, en zoeken naar de Exclusive interieurs (staan in de Duitse prijslijsten er gewoon in). Een volledig lederen dingie kost ook zoveel, en dan heb je nog niet de lederkwaliteit van het Lavalina-leder.
                                Voor het leder slachten ze dan 2 koeien en om de andere verwante koeien niet teveel verdriet aan te doen slachten ze die resterende 500 ook?

Comment

• Comment

Ik vind een bmw 7 niet mooi, maar iedere keer ie hem tegen kom in het pikzwart, met donkere ramen ( zoals hierboven ) en veel chroom is mijn reactie toch iedere keer raar maar waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      Ik vind een bmw 7 niet mooi, maar iedere keer ie hem tegen kom in het pikzwart, met donkere ramen ( zoals hierboven ) en veel chroom is mijn reactie toch iedere keer raar maar waar
                                      Voor de duidelijkheid: dit is een Alpina B7
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        Voor de duidelijkheid: dit is een Alpina B7
                                        ja tuurlijk maar gewoon de bmw 7/alpina7 zijn toch dezelfden wagens uiterlijk en ook bij het zien van deze alpina was het

Comment

De Alpina B7 is toch de mooiste Alpina op de markt

Comment

Working...
                                          X