Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Best chique, maar teveel verschillende kleuren hé: bruin hout, blauw leder, zwart en bleekgrijs plastiek. Zou al veel beter ogen met zwart. Of moet een Alpina altijd met donkerblauw? Dat kleurtje oogt wel niet echt modern of sportief.
      Om even terug te komen op dat gedoe over nouveaux riches en aristocratie: ik heb meer respect voor de eersten omdat zij het zélf gemaakt hebben. In die andere klasse word je geboren. Die mensen moeten zich dus echt niet beter voelen dan een ander. Spijtig genoeg is dat maar al te zeer het geval. De moeder van een vriend van mij is zo. Afkomstig uit een rijke familie. En blijkbaar gaat dat van moeder op dochter, want de de mannelijke leden van de familie die ik daar ken, zijn niet zo. Als ik meer geld had, ik zou me ook graag onderscheiden van anderen door wat exclusievere zaken te kopen, maar daarom moet je je nog niet beter voelen dan anderen. Mss ga ik nu te horen krijgen dat mensen uit aristocratie niet per sé met een dure wagen hoeven te rijden, maar dat geldt evenzeer voor de nouveaux riches. Ik ke er namelijk die in eenkast van een villa wonen (incl. zwembad en één of meerdere tuinmannen om alles te onderhouden), maar die niet met een echt dure wagen rijden (Saab 9-3 aero van het vorige model en een camionette van Mercedes). Ik vraag me overigens af wat aristocratische levenswijsheid inhoudt, want in een rijk milieu geboren worden en sterven, lijkt mij weinig weg te hebben van het echte leven. Hoe zit het dan met die levenswijsheid?
      Last edited by Beta; 10/02/2005, 11:43.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik zou ook eerder mijn geld spenderen aan mijn huis en dan met een gewone "iets duurdere en beter uitgeruste" bmw rijden ipv een alpina.

maar ik ben (nog) geen nouveau-riche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
          ik zou ook eerder mijn geld spenderen aan mijn huis en dan met een gewone "iets duurdere en beter uitgeruste" bmw rijden ipv een alpina.

maar ik ben (nog) geen nouveau-riche
          Hangt er van af hoeveel je dan uitgeeft hé. Om met een Alpina te rijden, zou ik toch een huis van minimum 15 miljoen fr moeten hebben. Als ik niet zo een huis heb, zou ik ook wel geen Alpina kopen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Hangt er van af hoeveel je dan uitgeeft hé. Om met een Alpina te rijden, zou ik toch een huis van minimum 15 miljoen fr moeten hebben. Als ik niet zo een huis heb, zou ik ook wel geen Alpina kopen.
            De gemiddelde ALPINA-eigenaar zal wel een véél duurder huis hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
              Heel mooi interieur, maar het is met iets TE BLAUW.

Comment

• Vind het interieur prachtig, alleen vind ik het stuur zo lelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                  De gemiddelde ALPINA-eigenaar zal wel een véél duurder huis hebben.
                  gemiddeld misschien wel ja...

maar ik denk dat je zou verschieten moest je weten hoeveel echte liefhebbers
                  er liever al hun geld aan hun/een wagen hangen, dan aan een huis hoor

alpina is niet zomaar een merk he, het is ergens een voorliefde, een hobby

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                    gemiddeld misschien wel ja...

maar ik denk dat je zou verschieten moest je weten hoeveel echte liefhebbers
                    er liever al hun geld aan hun/een wagen hangen, dan aan een huis hoor

alpina is niet zomaar een merk he, het is ergens een voorliefde, een hobby
                    Net zoals gTa al uitgebreid verwoord heeft, een Alpina koop je niet omdat je een snelle wagen wil. Een Alpina koop je omdat je een énorme fan (met kapitaal) bent, of omdat je exclusieve wagens 'verzamelt'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                      Zou de prijs van deze kunnen kloppen?

http://www.mobile.de/SID.AbcUMJLXQpB...1111156957509&
                      Kijk 'es wie de verkoper is ...

... dan weet je meteen dat dit een demo-wagen is (probably een salon-wagen). Zal dus wel zwaar "betast" en "uitgetest" zijn, vermoed ik.

... en ten tweede : op Genf zal de B7 in facelift-versie al staan. Zo'n pre-FL zal dus snél in waarde zakken (zeker met zo'n knappe facelift als die van de E65/66).

Toch knappe prijs !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

... dan weet je meteen dat dit een demo-wagen is (probably een salon-wagen). Zal dus wel zwaar "betast" en "uitgetest" zijn, vermoed ik.

... en ten tweede : op Genf zal de B7 in facelift-versie al staan. Zo'n pre-FL zal dus snél in waarde zakken (zeker met zo'n knappe facelift als die van de E65/66).

Toch knappe prijs !
                        Ja hij heeft er een stuk of 4 staan, allemaal tussen de 69.000 en de 92.000 €

Ahzo die prefacelifts gaan dus snel zakken in waarde?
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Toch knappe prijs !
                          vindt gij de prijs niet genoeg misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                            Ja hij heeft er een stuk of 4 staan, allemaal tussen de 69.000 en de 92.000 ?

Ahzo die prefacelifts gaan dus snel zakken in waarde?
                            Alsof je een Alpina koopt als investering. Wat maakt het de koper van een Alpina uit dat zijn wagen relatief snel in waarde zakt? Als je een wagen wil die niet snel in waarde zakt, koop dan een Golf TDI of zo. Een exclusieve wagen zakt meestal wel nog snel in waarde. Ik zei dus meestal hé!
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• derstraks bij jorssen op onderhoud geweest en die alpina's staan er nog steeds, ze geraken er precies niet vanaf

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X