Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De B3 haalt het van de M3 en C63 in de Duitse AMS. Terecht wat mij betreft. Hij drinkt een stuk minder, kost ook minder, rijdt comfortabeler en is zo goed als even snel. Hij is wel niet zo radicaal sportief, maar de exclusiviteit in acht genomen zou ik ook niet lang moeten twijfelen.
De B3 haalt het van de M3 en C63 in de Duitse AMS. Terecht wat mij betreft. Hij drinkt een stuk minder, kost ook minder, rijdt comfortabeler en is zo goed als even snel. Hij is wel niet zo radicaal sportief, maar de exclusiviteit in acht genomen zou ik ook niet lang moeten twijfelen.
Voor mij de Merc, danku!
Nee, ik kan heel moeiljk 'neen' zeggen tegen een 6.2 liter N/A V8 en een supersnelle automaat.
De E39 vind ik 'n knappere auto (tijdsgeest in rekening gebracht) dan de E60, en "beter" was 'ie ook.
Maar ... we leven niet in de tijd van toen, noch kan je die E39 nu nog nieuw bestellen. En vooral: de E60 B5s doet 't weer met drukvulling, daar waar de E39 atmosferisch was. De E39 B10 V8s was een schitterende auto, maar ik denk dat die E60 B5s écht mindblowing moet zijn.
Ietsje beter. In 't begin iets minder, soms (al zal dat vandaag wel 't geval niet meer zijn), door de initiële nieuwprijs die zeer hoog ligt, maar op termijn stopt 'ie sneller met zakken en houdt 'ie een hogere minimumwaarde.
En eigenlijk mag je dat niet zeggen, omdat er 1) zo weinig Alpina's zijn zodat een statistiek niet echt correct is, en 2) omdat de verkoopprijs van een tweedehandsauto van zoveel meer afhankelijk is (eerst en vooral: staat, kilometerstand, gebruik).
Ietsje beter. In 't begin iets minder, soms (al zal dat vandaag wel 't geval niet meer zijn), door de initiële nieuwprijs die zeer hoog ligt, maar op termijn stopt 'ie sneller met zakken en houdt 'ie een hogere minimumwaarde.
En eigenlijk mag je dat niet zeggen, omdat er 1) zo weinig Alpina's zijn zodat een statistiek niet echt correct is, en 2) omdat de verkoopprijs van een tweedehandsauto van zoveel meer afhankelijk is (eerst en vooral: staat, kilometerstand, gebruik).
Gaat dat ook op als het over diesel gaat?
D3 dus. En wat is "een vergelijkbare bmw" dan? 320d ? 325d ?
Comment