Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Over welke auto gaat het ? Ik kan geen pics zien met deze pc
    Het gaat over de B7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Het gaat over de B7.
      Thank you !

118.000 € is de nieuwprijs

Bron

Valt eigenlijk nog wel mee ... Ik denk dat ik maandag 'es een poll ga maken tussen de Quattroporte en deze Alpina ... Beiden exclusief, luxueus, pijlsnel, ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Thank you !

Bron

Valt eigenlijk nog wel mee ... Ik denk dat ik maandag 'es een poll ga maken tussen de Quattroporte en deze Alpina ... Beiden exclusief, luxueus, pijlsnel, ...
        ik was dat al van plan, maar dan B7 VS S55 AMG...
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Thank you !

Bron

Hoeveel kost een 760Li?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
            Hoeveel kost een 760Li?
            Standaard 760Li: €123.900
            Standaard B7 long: 123.500

En voor dat geld heb je al een aardig stuk bouwgrond
            Last edited by ; 05/06/2005, 00:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
              Standaard 760Li: €123.900
              Standaard B7 long: 123.500
              De alpina B7 is een 4.4 V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                De alpina B7 is een 4.4 V8
                Weet ik
                Met compressor levert hij 500pk

Comment

• Nu dacht ik even dat een 760Li er 200 000 kostte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                    ik was dat al van plan, maar dan B7 VS S55 AMG...

Bestaat hier al
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                      Boren ze bij Alpina de 3liter 6-in-lijn benzine nog uit? Of is het een héél andere motor?
                      De Alpina-motoren zijn inderdaad héél erg BMW.

Nu, de huidige "3.4" is eigenlijk een op-één-na-nieuwste-generatie sixpack, maar wél gebaseerd op het oude blok van de USA E36 M3 M52-B30 van 3-liter. Dat blok was het enige dat voldoende wanddikte behield bij 't uitboren tot de huidige cilinderinhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                        Bestaat hier al
                        ow
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          De Alpina-motoren zijn inderdaad héél erg BMW.

Nu, de huidige "3.4" is eigenlijk een op-één-na-nieuwste-generatie sixpack, maar wél gebaseerd op het oude blok van de USA E36 M3 M52-B30 van 3-liter. Dat blok was het enige dat voldoende wanddikte behield bij 't uitboren tot de huidige cilinderinhoud.
                          Maar doen ze het ook met de nieuwe 3-liter 6-in-lijn benzine?

Comment

• Beetje een vraag om mijn nieuwschierigheid te bedwingen. Ik heb geboden op ebay op een kw ophanging. Het was ene van een B3. Op de foto zag hij er net uit als een variante 1 of 2 van KW maar ik wist dus niet zeker of ze regelbaar was en welke variante het was. Ik heb dus niet echt doorgeboden wegens de onzekerheid. De verkoper antwoorde alleen dat het van een alpina was.

Mijn vraag nu welke ophanginging zit onder een B3?

betreft deze veiling

Comment

• Lijkt me stérk dat de dempers van een E46 onder een E60 zuoden passen ... laat je overbieden, pmmke, anders ... ow wacht 'es ... is 't voor de schitterende groen-gouden Eva-ride (vandaag live aanschouwd en de kar is volledig übergeil bevonden) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Lijkt me stérk dat de dempers van een E46 onder een E60 zuoden passen ... laat je overbieden, pmmke, anders ... ow wacht 'es ... is 't voor de schitterende groen-gouden Eva-ride (vandaag live aanschouwd en de kar is volledig übergeil bevonden) ?
                                Jep tis voor de E46 dat we op zoek zijn ook naar een variabele ophanging. We hebben een setje aggresieve wielen liggen en ik had graag tijdens het seizoen nog aanpassingen gedaan. Nu moet iedere keer de ice eruit ofwel met veren werken maar je kan zo bijven veren kopen voor iedere set banden.

Hehe thanks compli Leuke kennismaking trouwens

Comment

• Ik was dus overboden. En had ik zeker geweten dat het een variante 1 of 2 was had ik nog iets doorgeboden want nu is em voor 5OO de deur uit. De meeste sets gaan 7OO euro van goede kwaliteit. Tis dus voor mij te laat maar ik denk altijd misschien kom ik dat nog es tegen en dan wil ik gewapend zijn door kennis. Dus als iemand iets weet je helpt er mij mee en ik ben eigenlijk wel curieus als ik een miskoop gedaan had of niet.

Comment

• Bij mijn weten kan je bij Alpina enkel terecht voor de 3,5,7 en Z4.

Maar stel nu dat je je X5 ,Z8 of misschien wel je 1 laten verfraaien door Alpina?
                                    Is het van als je geld hebt: no problemo, of blijft het bij deze modellen.
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                      Bij mijn weten kan je bij Alpina enkel terecht voor de 3,5,7 en Z4.

Maar stel nu dat je je X5 ,Z8 of misschien wel je 1 laten verfraaien door Alpina?
                                      Als je geld hebt doen ze alles voor je

Comment

• Niks van, Alpina brengt z'n eigen modellen en niks meer. Ze zullen dus geen "B1" voor je maken, no way. Ook BMW Individual doet dat dus niet.

Idem bij AMG. Zelfs AMG Manufaktur zal je géén C 55 K AMG bouwen, zelfs al heb je daar € 250.000 voor veil. Bij Mercedes-Benz heb je wel nog de (uiterst exclusieve en exorbitant dure) uitlaatklep genaamd HWA. Die maken op aanvraag wel een A-klasse met 2 motoren (de eerste van die A 190 twin modelletjes was een cadeautje voor Mika Hakinnen), bijvoorbeeld.

Bij Alpina of BMW : nope. Vergeet 't.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                          Bij mijn weten kan je bij Alpina enkel terecht voor de 3,5,7 en Z4.

Comment

Working...
                                          X