Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaHet gaat over de B7.
118.000 € is de nieuwprijs
Bron
Valt eigenlijk nog wel mee ... Ik denk dat ik maandag 'es een poll ga maken tussen de Quattroporte en deze Alpina ... Beiden exclusief, luxueus, pijlsnel, ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexThank you !
118.000 € is de nieuwprijs
Bron
Valt eigenlijk nog wel mee ... Ik denk dat ik maandag 'es een poll ga maken tussen de Quattroporte en deze Alpina ... Beiden exclusief, luxueus, pijlsnel, ...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéBoren ze bij Alpina de 3liter 6-in-lijn benzine nog uit? Of is het een héél andere motor?
Nu, de huidige "3.4" is eigenlijk een op-één-na-nieuwste-generatie sixpack, maar wél gebaseerd op het oude blok van de USA E36 M3 M52-B30 van 3-liter. Dat blok was het enige dat voldoende wanddikte behield bij 't uitboren tot de huidige cilinderinhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe Alpina-motoren zijn inderdaad héél erg BMW.
Nu, de huidige "3.4" is eigenlijk een op-één-na-nieuwste-generatie sixpack, maar wél gebaseerd op het oude blok van de USA E36 M3 M52-B30 van 3-liter. Dat blok was het enige dat voldoende wanddikte behield bij 't uitboren tot de huidige cilinderinhoud.
Comment
-
Beetje een vraag om mijn nieuwschierigheid te bedwingen. Ik heb geboden op ebay op een kw ophanging. Het was ene van een B3. Op de foto zag hij er net uit als een variante 1 of 2 van KW maar ik wist dus niet zeker of ze regelbaar was en welke variante het was. Ik heb dus niet echt doorgeboden wegens de onzekerheid. De verkoper antwoorde alleen dat het van een alpina was.
Mijn vraag nu welke ophanginging zit onder een B3?
betreft deze veiling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaLijkt me stérk dat de dempers van een E46 onder een E60 zuoden passen ... laat je overbieden, pmmke, anders ... ow wacht 'es ... is 't voor de schitterende groen-gouden Eva-ride (vandaag live aanschouwd en de kar is volledig übergeil bevonden) ?
Hehe thanks compli Leuke kennismaking trouwens
Comment
-
Ik was dus overboden. En had ik zeker geweten dat het een variante 1 of 2 was had ik nog iets doorgeboden want nu is em voor 5OO de deur uit. De meeste sets gaan 7OO euro van goede kwaliteit. Tis dus voor mij te laat maar ik denk altijd misschien kom ik dat nog es tegen en dan wil ik gewapend zijn door kennis. Dus als iemand iets weet je helpt er mij mee en ik ben eigenlijk wel curieus als ik een miskoop gedaan had of niet.
Comment
-
Bij mijn weten kan je bij Alpina enkel terecht voor de 3,5,7 en Z4.
Maar stel nu dat je je X5 ,Z8 of misschien wel je 1 laten verfraaien door Alpina?
Is het van als je geld hebt: no problemo, of blijft het bij deze modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertBij mijn weten kan je bij Alpina enkel terecht voor de 3,5,7 en Z4.
Maar stel nu dat je je X5 ,Z8 of misschien wel je 1 laten verfraaien door Alpina?
Is het van als je geld hebt: no problemo, of blijft het bij deze modellen.
Comment
-
Niks van, Alpina brengt z'n eigen modellen en niks meer. Ze zullen dus geen "B1" voor je maken, no way. Ook BMW Individual doet dat dus niet.
Idem bij AMG. Zelfs AMG Manufaktur zal je géén C 55 K AMG bouwen, zelfs al heb je daar € 250.000 voor veil. Bij Mercedes-Benz heb je wel nog de (uiterst exclusieve en exorbitant dure) uitlaatklep genaamd HWA. Die maken op aanvraag wel een A-klasse met 2 motoren (de eerste van die A 190 twin modelletjes was een cadeautje voor Mika Hakinnen), bijvoorbeeld.
Bij Alpina of BMW : nope. Vergeet 't.
Comment
Comment