Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Hehe. Ik dacht al: maakt die nu een fout of zo?
    Afkeer van FWD gekregen door je huidige wagen?
    Een wagen met meer dan 250 pk en FWD, zou ik toch ook niet willen hoor. Tenzij je graag je wielen laat doorslippen voor de show natuurlijk ...

Laat ons zeggen dat ik me nog elke dag beklaag dat ik mijn 528 heb weggedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
      niemand een video- of audiofragment met de sound van de B3 op?
      Nope, maar ik hoor het nog altijd als ik aan de keren terugdenk dat ik 'n B3 (of die éne keer een B10 3.3) reed.

Het is gewoon het mooiste BMW-geluid dat je je kan indenken. Langs buiten niet té opvallend, maar veel dieper en dreigender dan een 330i. Binnenin hoor je die brobbel en bas érg goed. Een Alpina wordt nooit luid, maar is altijd luid genoeg. Het is gewoon een droom, perfect. Niks à la "hey kijk naar mij ik heb een stoofbuissie steken", maar wél sportief en grimmig. En bovenin in toeren gaat 'ie heerlijk "rochelend" huilen (niks metaalachtigs zoals een M3, maar veeleer jouw 528i van sound, maar dan met een érg leuke uitlaat eronder). En bij 't gas lossen gaat 'ie vaak borrelen van 't aanzuigen.

Believe me : you'll like it.

Comment

• ja, een B10 lijkt me idd ook wel leuk, als ik de prijzen zie kan ik zelfs de V8 binnen budget krijgen (inclusief rijtaks)

Comment

• of deze (http://www.mobile.de/SIDFfC5XvarT59L...1111178693439&) habba habba

Comment

helemaal mijn smaak!

EDIT: slechts 34.400 km! kopen ja!

Comment

• fuck vent, zo een kar

Comment

fuck vent, zo een kar
                Wat houd je tegen?

Comment

• het feit dat de bvba nog niet opgericht is en ik dus die bak privé moet kopen

Comment

• Och, je vindt wel nog ander moois tegen dat je effectief een wagen aankoopt.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Of dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Och, je vindt wel nog ander moois tegen dat je effectief een wagen aankoopt.
                        I sure hope so, op deze ben ik echt verliefd

Comment

het feit dat de bvba nog niet opgericht is en ik dus die bak privé moet kopen
                          Ah zo, je wilt dus de BTW terugvorderen?

Op zo een auto is het zéker de moeite om ffe te wachten dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                            Ah zo, je wilt dus de BTW terugvorderen?

Op zo een auto is het zéker de moeite om ffe te wachten dan.

ja, binnenkort richten we de bvba op, den edward komt erbij, de leasing van de cabrio wordt overgedragen op de nieuwe vennootschap en kan ik in mijn zaak (ik hou immers mijn btw nummer op mijn éénpersoonszaak) of op de bvba, aangezien we met 2 zijn, een nieuwe wagen inbrengen....

Comment

• Sjonge, die is práchtig !!

En dan nog een échte Alpina-groene ! Uiterst zeldzaam. Erg mooie kleurencombinatie ook, en de Chrome Line maakt 'm érg edel.

Twee problemen :
                              • 'ie staat vérre van bij de deur
                              • een B10 3.3 is niet traag maar ook niet écht snel meer (zeker niet in vergelijking met een M3 of een RS4) ... en dees is een Switchtronic dus nog wat extra power loss [qua gevoel zal 't lijken of je trager bent dan een 530dA]
                              Voorts is 'ie vrij jong, en derhalve eigenlijk niet écht goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                Of dit
                                *g*

Da's een 5,7-liter ... wordt plots weer een héél stuk duurder, dan.

Comment

• hoeveel verstoken die V8's in de e39 B10?

Comment

hoeveel verstoken die V8's in de e39 B10?
                                    25 liter of zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                      25 liter of zo
                                      minder dan jij dus? dat valt reuze mee

Comment

minder dan jij dus? dat valt reuze mee
                                        Dat was maar een gok of zo hoor, maar ik denk niet dat je daar een zuinigheidskampioen mee in huis haalt.

Hmm 4 bakjes op 100 km, dat moet wel lukken ja

Comment

Working...
                                        X