Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    hey, deze manier laat mij toe van veel rapper stinkend rijk te worden

en jij hebt een leuke alpina op het eind van de rit

edit: 19 hé, i'm your only chance right now

éla, ik heb wel een papa hé...

En die is al rijk...

alhoewel...

Comment

• Die switchtronic, is dat iets speciaals of valt dat tegen? Wel al fotooke van gezien en 't trekt zowat op de buttons van nen controller van nen spelcomputer
      Persoonlijk ziet het mij er comfortabel uit (met duimen schakelen?), iemand al mee gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vyper
        Die switchtronic, is dat iets speciaals of valt dat tegen? Wel al fotooke van gezien en 't trekt zowat op de buttons van nen controller van nen spelcomputer
        Persoonlijk ziet het mij er comfortabel uit (met duimen schakelen?), iemand al mee gereden?

Dat zijn gewoon stiksels hoor

De 'switches' bevinden zich achter het stuur ...

1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Dat zijn gewoon stiksels hoor

De 'switches' bevinden zich achter het stuur ...

Oeps flater lol
          En 'k vond dat nu net zo een goed idee, met de duimen schakelen... leek mij zelfs comfortabeler dan met de wijsvinger (duwen of flippers)

Btw is dit een prima automaat (verbetering tov normale BMW automaten, of zelfde?)
          Last edited by ; 15/09/2005, 14:13.

Comment

habba habba

B12 Lang 45.500 km, 32.900 euro

Link
            my dreamcar ...

Ooit jonges, ooit.......

Comment

habba habba

B12 Lang 45.500 km, 32.900 euro

Link

Stijl³³³

Ongeloofelijke klassebak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vyper
                Oeps flater lol
                En 'k vond dat nu net zo een goed idee, met de duimen schakelen... leek mij zelfs comfortabeler dan met de wijsvinger (duwen of flippers)

Btw is dit een prima automaat (verbetering tov normale BMW automaten, of zelfde?)
                Bij Porsche is dat zo, op de Tiptronic automaten kan je met je duim schakelen.

Comment

• HMMM, die velgen zijn veel voorkomend. In Mariakerke staat er ook zo een BMW met die velgen. Aangezien het "verouderde" maar mooi blijvende model noem ik dit een limo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCC
                    HMMM, die velgen zijn veel voorkomend. In Mariakerke staat er ook zo een BMW met die velgen. Aangezien het "verouderde" maar mooi blijvende model noem ik dit een limo.
                    Volledig akkoord, de nieuwe 7-reeks Alpina verbleekt gewoon naast deze B12.

Comment

• Vind ik ook. Spijtig dat er nooit een M7 uitkomt of vergis ik mij? Ik dacht van niet dus. Misschien zijn er wel tuners die dat zullen doen zoals BMW alpine of andere zoals ACS.

Comment

Vind ik ook. Spijtig dat er nooit een M7 uitkomt of vergis ik mij? Ik dacht van niet dus. Misschien zijn er wel tuners die dat zullen doen zoals BMW alpine of andere zoals ACS.
                        ahzo ?

Ken ik niet ....

Site ?

Comment

Vind ik ook. Spijtig dat er nooit een M7 uitkomt of vergis ik mij? Ik dacht van niet dus. Misschien zijn er wel tuners die dat zullen doen zoals BMW alpine of andere zoals ACS.
                          Alpina is een constructeur en géén tuner zoals ACS.

Comment

• ga nu zaterdag naar deze kar gaan kijken, het is in arlon te doen maar ik heb het er voor over

ik vind de prijs wel enorm laag, zeker met die km stand, zou er iets mee schelen???
                            Het is aan de foto's te zien wel een premium selection bij een bmw dealer met 1 jaar garantie en om eerlijk te zijn vind ik de pre-facelift iets mooier van snoet dan de facelift versie van de coupé, bij de berline en touring is het net omgekeerd

gTa, zin in een meerijsessie als onafhankelijke en objectief expert????

Comment

ik vind de prijs wel enorm laag, zeker met die km stand, zou er iets mee schelen???
                              'Ie zou maar 5 versnellingen hebben, dat is inderdaad erg vreemd.

gTa, zin in een meerijsessie als onafhankelijke en objectief expert????
                              Als alles meezit met de herstelling van Babs, vertrek ik vrijdagavond op reis. Als ik alsnog niet ga, dan ga ik mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                'Ie zou maar 5 versnellingen hebben, dat is inderdaad erg vreemd.

Als alles meezit met de herstelling van Babs, vertrek ik vrijdagavond op reis. Als ik alsnog niet ga, dan ga ik mee.

let me know

Comment

• hmmm, volgens de foto's van de autoscoutsite is het een premium selection

op de site van edmonds in arlon staat ie als "voiture d'occasion"

Comment

hmmm, volgens de foto's van de autoscoutsite is het een premium selection

op de site van edmonds in arlon staat ie als "voiture d'occasion"

begint goe...

Comment

• ik ga toch maar naar daar voor de algemene look & feel hoor
                                      't is een zilveren met stoffen interieur so it's a no go

wil gewoon de rijkwaliteiten & de sound es gaan checken

ik wimpel de verkoper wel af met "ah, tis genen diesel "

Comment

• dees kleurke gaat me toch beter af

Comment

• etiek en estetiek

mag je andere spiegels monteren op een Alpina (de M3's bijv) of is dat ook een no go?

ik zou ook graag lexusliechten steekn vannachter en een dikke fatte remus die er op de zeikant uitkomt, mag tat?

naah serieus nu: spiegels?

Comment

Working...
                                          X