Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia

Bijna zo knap als de Breyton!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon
      Heeft er nog iemand extra fotkes van de d3 Alpina van op het salon ofzo want ik vind er hier maar ene van de voorkant. Zowel exterieur als interieur.
      http://www.germancarfans.com/photos....001/bmw/1.html
      http://www.ultimatecarpage.com/frame...hp&carnum=2448
      http://212.227.48.10/de/automobile/d3/impressionen.php

Comment

• Mooie e34

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Krijg net bericht van JMM ... de productie van de Roadster S zou al zijn stopgezet !

Redenen heb ik nog niet, maar ...
          1. de "3.4s"-motor zal waarschijnlijk niet meer gemaakt worden, en
          2. povere vraag naar het model ?

Dat was snel. Het gebeurt nog dat een ALPINA-model erg snel weer uit productie gaat, maar toch...

Comment

• Heb Alpina de vraag gesteld waarom de Roadster S uit productie is.

"De 3.4s-motor is nog een Euro3-motor, en die mogen niet meer nieuw verkocht worden vanaf 01/01/2006."

Serieus ? Wat dan met al die kleinere autootjes à la Dacia Logan of Ford Ka ? Ik vermoed dat ze bedoelen in de USA, dan ?

Of toch niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Heb Alpina de vraag gesteld waarom de Roadster S uit productie is.

"De 3.4s-motor is nog een Euro3-motor, en die mogen niet meer nieuw verkocht worden vanaf 01/01/2006."

Serieus ? Wat dan met al die kleinere autootjes à la Dacia Logan of Ford Ka ? Ik vermoed dat ze bedoelen in de USA, dan ?

Of toch niet ?
              Is ook de reden waarom de productie van de Defender en de G wordt stopgezet. Ik dacht wel dat het hebben van 1 motor die voldoet aan Euro4 voldoende was.

Comment

• die e34 blijft echt een knappe auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Knappe kar ! B12 Coupé 5.7 of 6.0 ?
                  Er is nog een groot verschil zeker tussen een 5.7 en 6.0 E-kat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis
                    Er is nog een groot verschil zeker tussen een 5.7 en 6.0 E-kat?
                    Voor wat staat die "E-kat" eigenlijk? Ik heb me dat altijd al afgevraagd.

Comment

Heeft er nog iemand extra fotokes van de d3 Alpina van op het salon ofzo want ik vind er hier maar ene van de voorkant. Zowel exterieur als interieur.
                      Niemand buiten Gta die ze niet wil plaatsen vanop zijne flaptop
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

alsek eraan denk doe ik dat dit weekend, staan op de pc bij mijn ma.

wildegeen pm sturen als geheugensteun dit weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          alsek eraan denk doe ik dat dit weekend, staan op de pc bij mijn ma.

wildegeen pm sturen als geheugensteun dit weekend?
                          Als mijn geheugen dat toelaat om dat te onthouden zal ik u een pm sturen
                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                          2000 Bmw 320d
                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Juist, die foto's.

Wutputt vraagt me er ook al een tijdje om (terecht).

*ahum*

Effe zien of ik ze allemaal op m'n USB-stick krijg van 512 MB.

Comment

• Ik heb ook pics van de D3, het interieur, de achterkant, de velg, de motor, en de voorkant ... foto's staan wel op mijn laptop thuis, dus tgaat wachten zijn tot vrijdag !
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• " Special "

Bijgevoegde Bestanden

Comment

8 posts erboven staat dit!

Niet goed genoeg misschien?

Comment

• Ik zie al sinds september 2x per week in het schooljaar een zwarte 325i touring(e90) met classics alpina(19'' vermoed ik). Echt geile velgen als ik eens iets bij heb naar school voor foto's neem ik er wel een paar.

Comment

• hoe komt het dat er bijna 20.000 euro verschil zit tussen een D3 en een bv basis B3S, of gaat de volgende B3 ook aanzienlijk goedkoper zijn?
                                      Last edited by ; 14/11/2005, 09:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                        hoe komt het dat er bijna 20.000 euro verschil zit tussen een D3 en een bv basis B3S, of gaat de volgende B3 ook aanzienlijk goedkoper zijn?
                                        Sjah ... hoe komt het dat er bijna 20.000€ verschil zit tussen een 320d en een bv basis M3
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Sjah ... hoe komt het dat er bijna 20.000€ verschil zit tussen een 320d en een bv basis M3
                                          een 320d & een een M3 zijn 2 totaal verschillende auto's

maar als deze E90 in B3 uitkomt zal ie er ook uitzien als de D3, met die velgen, dat interieur, alleen met een 300pk (of meer) sterkere motor

je gaat me toch niet wijsmaken dat een motor en een versnellingsbak zoveel poen kosten

Comment

Working...
                                          X