Wat 'n afgeragd exemplaar. Ziet er niet uit vind ik... zo jammer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Femme's Alpina is klaar, en hij werkt aan een filmpje...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat 'n afgeragd exemplaar. Ziet er niet uit vind ik... zo jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat een zalig filmpjeOorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKnappe montage!Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenWát een moddervet filmpjeOorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenFilmpjeOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZalig vet filmpje maat!
Wil ook!!
Duur proggie zeker?
En 't camerawerk alleen al...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizardwat is hier ZO afgeragd aan?
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGisteren in Knokke gezien:
Kar staat er allerminst origineel bij, en zo op foto vind ik 'm een zeer povere indruk maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenMijn eerste B3 biturbo tegengekomen en tegelijkertijd gespot. Even later ging ik naar men broer en stond die er gewoon voor.
Echt nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten530 paardjes en 750 nieuwetonmeterkens, zeker?
En met sper (optioneel)!
En met een deftige versnellingsbak.
Sowieso, B5s touring >>> M5 touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe lekker is dit
B5>>>>>>>>>>>>>>>>M5 imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat kan je hier meer over zeggen dan
B5>>>>>>>>>>>>>>>>M5 imo.
1234
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWas het niet zo dat een Alpina nooit meer vermogen mocht hebben dan de M-variant? Of heb ik dat es verkeerd opgevangen?
Comment
Comment