Wat een kar, wat een kar!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk mis de typische ALPINA-onderlip..
En ik vind de FL van de E90 zeer knap maar voor een Alpina vind ik de pré-facelift mooier, zeker vooraan! Achteraan zijn alletwee knap.. mss iets liever FL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenIdem.
En ik vind de FL van de E90 zeer knap maar voor een Alpina vind ik de pré-facelift mooier, zeker vooraan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHoeveel kost dat exemplaar?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHad dat ding nu maar een handbak, die Steptronic (of Switchtronic bij Alpina) is en blijft een automaat met koppelomvormer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNieuw of in 2de hands?
En kan je daar een LSD op krijgen af-fabriek?
Erg jammer van die automaat eigenlijk..
Automaat vond ik ook een minpuntje. Maar langs de andere kant, het vertrekken uit stilstand verloopt beheerster en rustiger, minder bruut. En je kan ook zelf schakelen als je wil. Al bij al een mooi compromis.
En compromissen, daar draait het imo een beetje rond bij ALPINA. Exclusiviteit en toch zie je dagelijks 'gelijkaardige'*kuch* auto's rondrijden. Zeer comfortabel, en toch sportief te rijden.
Wil je echter constant met het mes tussen de tanden rijden, dan is de M3 imo meer je ding dan de ALPINA, want die staat een pak harder en sportiever afgesteld.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHad dat ding nu maar een handbak, die Steptronic (of Switchtronic bij Alpina) is en blijft een automaat met koppelomvormer..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenErg jammer van die automaat eigenlijk..
Ideale wintersportkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is een Allrad. Die zou ik sowieso met automaat willen.
Ideale wintersportkar.
Klinkt dat een beetje goed eigenlijk zo'n Alpina tov stock 335i?
Comment
-
I have no idea.
Ik heb wel ervaring met enkele Alpina's (V8 roadster, E39 B10 V8, E39 B10 V8s, E46 B3, E46 B3s) en die klonken allemaal één voor één retelekker. In de touring klonk de 4.6 V8 zelfs bijna té luid. (caisse resoneert harder i presume)
Heb er alle vertrouwen in dat dat perfect gaat klinken : ietsje sportiever, maar ver van het margi-luide vandaan.
Comment
Comment