Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een kar, wat een kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten

shit die is knap

Comment

• Duust keer knapper dan een M3 imo.

En die kleur

Comment

• de kleur is wondermooi, maar de rest vind k maar nix :s

Comment

• Droomwagen

Comment

• Hoeveel kost dat exemplaar?

Comment

• Wagen voor de mama?

Comment

Ik mis de typische ALPINA-onderlip..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Ik mis de typische ALPINA-onderlip..
                    Idem.

En ik vind de FL van de E90 zeer knap maar voor een Alpina vind ik de pré-facelift mooier, zeker vooraan! Achteraan zijn alletwee knap.. mss iets liever FL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                      Idem.

En ik vind de FL van de E90 zeer knap maar voor een Alpina vind ik de pré-facelift mooier, zeker vooraan!
                      Ik heb ook dat gevoel. Een ALPINA is sowieso subtiel, maar bij deze kan je amper zien dat het een ALPINA is. En dat vind ik wel jammer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Hoeveel kost dat exemplaar?
                        Dat zal rond de 70K schommelen.

Comment

• Nieuw of in 2de hands?

En kan je daar een LSD op krijgen af-fabriek?

Erg jammer van die automaat eigenlijk..

Comment

• Duitse prijslijst

Hinterachsgetriebe mit Differenzialsperre 209A 1.990,-

Tweedehands exemplaren:

Comment

• Had dat ding nu maar een handbak, die Steptronic (of Switchtronic bij Alpina) is en blijft een automaat met koppelomvormer..

Comment

Had dat ding nu maar een handbak, die Steptronic (of Switchtronic bij Alpina) is en blijft een automaat met koppelomvormer..
                                Echt eh, dan zou het echt een van m'n droombakken zijn

Comment

Nieuw of in 2de hands?

En kan je daar een LSD op krijgen af-fabriek?

LSD kan je krijgen. Nieuwprijs. Tweedehans scheelt momenteel nog niet zoveel, omdat de FL nog maar net uit is, en ALPINA's worden nu ook niet zo vaak verkocht.
                                  Automaat vond ik ook een minpuntje. Maar langs de andere kant, het vertrekken uit stilstand verloopt beheerster en rustiger, minder bruut. En je kan ook zelf schakelen als je wil. Al bij al een mooi compromis.
                                  En compromissen, daar draait het imo een beetje rond bij ALPINA. Exclusiviteit en toch zie je dagelijks 'gelijkaardige'*kuch* auto's rondrijden. Zeer comfortabel, en toch sportief te rijden.
                                  Wil je echter constant met het mes tussen de tanden rijden, dan is de M3 imo meer je ding dan de ALPINA, want die staat een pak harder en sportiever afgesteld.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Had dat ding nu maar een handbak, die Steptronic (of Switchtronic bij Alpina) is en blijft een automaat met koppelomvormer..
                                  Enkel de D3 (2.0d met 211 of 204pk, de .23d motor) kan je met handbak krijgen.

Comment

Miljaaar...

Comment

't Is een Allrad. Die zou ik sowieso met automaat willen.

Ideale wintersportkar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        't Is een Allrad. Die zou ik sowieso met automaat willen.

Ideale wintersportkar.
                                        Ahzo, daarom dat 'ie wat hoger staat?

Klinkt dat een beetje goed eigenlijk zo'n Alpina tov stock 335i?

Comment

• I have no idea.

Ik heb wel ervaring met enkele Alpina's (V8 roadster, E39 B10 V8, E39 B10 V8s, E46 B3, E46 B3s) en die klonken allemaal één voor één retelekker. In de touring klonk de 4.6 V8 zelfs bijna té luid. (caisse resoneert harder i presume)

Heb er alle vertrouwen in dat dat perfect gaat klinken : ietsje sportiever, maar ver van het margi-luide vandaan.

Comment

Working...
                                          X