Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hier ook iets gemist blijkbaar...

Comment

• Jep, vervanger van de S-type.

Comment

• Wow zalig! Proficiat.

Is dat die van die andere forummer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Wow zalig! Proficiat.

Is dat die van die andere forummer?
          MichM

Ik vraag het mij ook af..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            MichM

Ik vraag het mij ook af..
            Idd! Die verkocht hem net.

Comment

• Is de Switch-tronic automaat in een E46 B3 beter dan de "gewone" automaat in de E46 3 serie? Of zit het verschil gewoon in de knopjes aan het stuur om te schakelen?
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ik denk het niet, da's gewoon de standaard ZF bak met hoogstens andere software en die '-' en '+' knopjes.

Comment

• Software doet natuurlijk wel veel, ik vond de ouwe bak van de E46 (die ik testreed in de 330i een hele tijd terug) totaal niet mijn ding, schakeltijden waren te langzaam, ook om terug te schakelen en te hernemen.
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Laat me raden, op de achtergrond stonden ze in file om te gaan tanken Anyway, hopelijk spot ik hem in de gebuurten eens want it is coming close.

Comment

• Hij komt dagelijks buiten dus de kans is wel bestaande dat ge hem eens zult tegenkomen
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en? is je vader tevreden van zijn aankoop? want het is toch een verschil tegenover zijn jag
                        wimoptiek.be op

Comment

• Alexanderr...ik wens jullie er zéér véél plezier mee...dat gaan jullie er 100% zeker mee hebben, daarvoor steek ik m'n hand in 't vuur

Ben benieuwd ook naar je ervaringen achter 't stuur...laat gerust iets weten...hij voelt misschien niet snel, maar is het wel degelijk...en massa's koppel!...verbruikt ook ni veel hé!

een beter all-rounder bestaat er ni...hoop je er nog es mee tegen te komen
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                            Alexanderr...ik wens jullie er zéér véél plezier mee...dat gaan jullie er 100% zeker mee hebben, daarvoor steek ik m'n hand in 't vuur

Ben benieuwd ook naar je ervaringen achter 't stuur...laat gerust iets weten...hij voelt misschien niet snel, maar is het wel degelijk...en massa's koppel!...verbruikt ook ni veel hé!

een beter all-rounder bestaat er ni...hoop je er nog es mee tegen te komen

Mijn pa amuseert er zich mee hoor en zelfs moederlief vindt het leuk .. ophanging is even hard als haar X3 (18" en OEM sportophanging) dus dat lukt prima

Ik heb er nog niet superveel mee gereden maar 't is zalig he .. vooral op de autobahn voel je hoe immens hard 't ding gaat .. wegligging ed heb ik nog niet durven uitproberen met dit weer.

verbruik staat nu op 9.2 of zo, dus da's idd perfect

geen twijfel dat we mekaar nog eens tegenkomen, ergens op een trackday of zo .. kunt ge eens om een ritje komen smeken
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hihi zalig!!!...momenteel op de winterbanden en die zijn echt wel een pak zachter dan de 19" Dynamics hoor...je gaat nog merken dat die vrij hard staat ...inderdaad het is niet met de winterbanden dat die het meeste vertrouwen geeft...wacht tot je de PS2's eronder smijt en die auto plakt aan de weg...remember onze laatste dialoog op de oprit toen uw vader al in de wagen zat...ik lieg niet, je gaat er nog van verbaast staan

...ritje in die kar...daarvoor wil ik zelfs nog betalen ... Spa of Ring je zegt het maar...en je gaat lachen hoor!!
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                hihi zalig!!!...momenteel op de winterbanden en die zijn echt wel een pak zachter dan de 19" Dynamics hoor...je gaat nog merken dat die vrij hard staat ...inderdaad het is niet met de winterbanden dat die het meeste vertrouwen geeft...wacht tot je de PS2's eronder smijt en die auto plakt aan de weg...remember onze laatste dialoog op de oprit toen uw vader al in de wagen zat...ik lieg niet, je gaat er nog van verbaast staan

...ritje in die kar...daarvoor wil ik zelfs nog betalen ... Spa of Ring je zegt het maar...en je gaat lachen hoor!!
                                Wel, vreemd genoeg kan ik het me inbeelden ... mijn pa had twee dagen na de Alpina een avondje een 997 C2 en hij vond dat de Porsche precies iets miste niets zo verslavend als wat power dus

Ik ben oprecht benieuwd naar de circuitcapaciteiten van de auto .. ben de papa wat aan't pushen om hem eens los te laten op een track, de S-type heeft een paar rondjes nordschleife achter de kiezen maar da's toch een ander paar mouwen
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wel, vreemd genoeg kan ik het me inbeelden ... mijn pa had twee dagen na de Alpina een avondje een 997 C2 en hij vond dat de Porsche precies iets miste niets zo verslavend als wat power dus

Ik ben oprecht benieuwd naar de circuitcapaciteiten van de auto .. ben de papa wat aan't pushen om hem eens los te laten op een track, de S-type heeft een paar rondjes nordschleife achter de kiezen maar da's toch een ander paar mouwen
                                  de willy wilt een ritje!

Comment

• Belachelijk vet! en de prijs ook
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• wat voor motor ligt daarin?
                                      Echt een vette wagen Ziet er schitterend onderhouden uit!

Comment

Ach, heb zoveel Porsches naar huis gereden met die kar...de limiet ligt echt ver hoor...vraag bijvoorbeeld maar es aan wannes tot wat deze Z4 in staat is...die heeft 't meermaals gezien en meegereden op de Ring.

...we komen mekaar nog tegen Alexanderr
                                        Porsche 996 GT3 RS
                                        Porsche 964 RS
                                        BMW ///M3 e30
                                        Mercedes c250 CDI AMG
                                        www.flamebox.be

Comment

Working...
                                        X