Ik heb hier ook iets gemist blijkbaar...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWow zalig! Proficiat.
Is dat die van die andere forummer?
Ik vraag het mij ook af..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMichM
Ik vraag het mij ook af..
Comment
-
Is de Switch-tronic automaat in een E46 B3 beter dan de "gewone" automaat in de E46 3 serie? Of zit het verschil gewoon in de knopjes aan het stuur om te schakelen?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Software doet natuurlijk wel veel, ik vond de ouwe bak van de E46 (die ik testreed in de 330i een hele tijd terug) totaal niet mijn ding, schakeltijden waren te langzaam, ook om terug te schakelen en te hernemen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Comment
-
Alexanderr...ik wens jullie er zéér véél plezier mee...dat gaan jullie er 100% zeker mee hebben, daarvoor steek ik m'n hand in 't vuur
Ben benieuwd ook naar je ervaringen achter 't stuur...laat gerust iets weten...hij voelt misschien niet snel, maar is het wel degelijk...en massa's koppel!...verbruikt ook ni veel hé!
een beter all-rounder bestaat er ni...hoop je er nog es mee tegen te komenPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenAlexanderr...ik wens jullie er zéér véél plezier mee...dat gaan jullie er 100% zeker mee hebben, daarvoor steek ik m'n hand in 't vuur
Ben benieuwd ook naar je ervaringen achter 't stuur...laat gerust iets weten...hij voelt misschien niet snel, maar is het wel degelijk...en massa's koppel!...verbruikt ook ni veel hé!
een beter all-rounder bestaat er ni...hoop je er nog es mee tegen te komen
Mijn pa amuseert er zich mee hoor en zelfs moederlief vindt het leuk .. ophanging is even hard als haar X3 (18" en OEM sportophanging) dus dat lukt prima
Ik heb er nog niet superveel mee gereden maar 't is zalig he .. vooral op de autobahn voel je hoe immens hard 't ding gaat .. wegligging ed heb ik nog niet durven uitproberen met dit weer.
verbruik staat nu op 9.2 of zo, dus da's idd perfect
geen twijfel dat we mekaar nog eens tegenkomen, ergens op een trackday of zo .. kunt ge eens om een ritje komen smeken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
hihi zalig!!!...momenteel op de winterbanden en die zijn echt wel een pak zachter dan de 19" Dynamics hoor...je gaat nog merken dat die vrij hard staat ...inderdaad het is niet met de winterbanden dat die het meeste vertrouwen geeft...wacht tot je de PS2's eronder smijt en die auto plakt aan de weg...remember onze laatste dialoog op de oprit toen uw vader al in de wagen zat...ik lieg niet, je gaat er nog van verbaast staan
...ritje in die kar...daarvoor wil ik zelfs nog betalen ... Spa of Ring je zegt het maar...en je gaat lachen hoor!!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenhihi zalig!!!...momenteel op de winterbanden en die zijn echt wel een pak zachter dan de 19" Dynamics hoor...je gaat nog merken dat die vrij hard staat ...inderdaad het is niet met de winterbanden dat die het meeste vertrouwen geeft...wacht tot je de PS2's eronder smijt en die auto plakt aan de weg...remember onze laatste dialoog op de oprit toen uw vader al in de wagen zat...ik lieg niet, je gaat er nog van verbaast staan
...ritje in die kar...daarvoor wil ik zelfs nog betalen ... Spa of Ring je zegt het maar...en je gaat lachen hoor!!
Ik ben oprecht benieuwd naar de circuitcapaciteiten van de auto .. ben de papa wat aan't pushen om hem eens los te laten op een track, de S-type heeft een paar rondjes nordschleife achter de kiezen maar da's toch een ander paar mouwen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenWel, vreemd genoeg kan ik het me inbeelden ... mijn pa had twee dagen na de Alpina een avondje een 997 C2 en hij vond dat de Porsche precies iets miste niets zo verslavend als wat power dus
Ik ben oprecht benieuwd naar de circuitcapaciteiten van de auto .. ben de papa wat aan't pushen om hem eens los te laten op een track, de S-type heeft een paar rondjes nordschleife achter de kiezen maar da's toch een ander paar mouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenWel, vreemd genoeg kan ik het me inbeelden ... mijn pa had twee dagen na de Alpina een avondje een 997 C2 en hij vond dat de Porsche precies iets miste niets zo verslavend als wat power dus
Ik ben oprecht benieuwd naar de circuitcapaciteiten van de auto .. ben de papa wat aan't pushen om hem eens los te laten op een track, de S-type heeft een paar rondjes nordschleife achter de kiezen maar da's toch een ander paar mouwen
...we komen mekaar nog tegen AlexanderrPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
Comment