Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Monserez Kortrijk heeft een D3 besteld. Dus binnenkort zal hij wel van voor in hun showroom staan. Laat iets weten aub want ik passeer daar niet elke dag...
'k Hoop gewoon dat deze wagen een beetje een 'Alpina-esque' interieur zal hebben zodat de gewone BMW klanten eens zullen zien wat een Alpina juist is (in tegenstelling tot de D10, die ze dan uiteindelijk toch kwijtgeraakt zijn).
In mijn ogen zal Alpina nooit van de grond geraken in België zolang de consument niet begrijpt dat Alpina iets exclusief is. JM Martin blijft zijn showroommodellen uitrusten met een simpel lederen BMW interieur (liefst dan nog zwart), met als gevolg dat de iets meer gefortuneerde koper en BMW liefhebber (hun doelgroep zou ik zeggen?) die iets speciaal zoeken er gewoon overkijken.
Ik denk dat er heel wat meer Alpina's zouden rondrijden in België moest onze invoerder zijn strategie veranderen. Aan de hand van showroomwagen(s) waar de Alpina-touch van afdruipt de klanten warm maken voor dit merk.
Comment