Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Ach, ik koop me zoeentje en dan zet ik daar een ander voorbumperke op

Bij deze edde uw kansen verspeeld om ooit 'n Alpina te bezitten. Ik zorg daar wel voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
      De alpina voorbumper verstoort de lijn, voor mij...
      Je hebt helemaal gelijk!

En toch kan ik het hem vergeven...hij heeft iets, tja bijna magisch! Prachtig hoe die alpina bijna letterlijk het asfalt naar binnen zwelgt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Bij deze edde uw kansen verspeeld om ooit 'n Alpina te bezitten. Ik zorg daar wel voor.

doe jij het zware werk dan zal ik nog wat naschoppen

Comment

Ik vind dat wel mooie bumpers.

Als ik die op mijn VAG-product steek, ga je dan kwaad zijn?

BTW: Nog altijd geen nieuws van de B3? De kleinste roddel is al genoeg.
          Last edited by ; 28/01/2006, 00:06.

Comment

• Prachtige wagen maar ik denk dat ik qua uiterlijk toch voor die geile M5 zou gaan!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
              BTW: Nog altijd geen nieuws van de B3? De kleinste roddel is al genoeg.
              Nope.

Comment

Nope.
                Zouden ze wachten tot er meer nieuws is over de coupé ?
                Of eerder op de M3 ? (om die dan weer subtiel te overtreffen )

Het duurt wel een eindje vind ik...

Zeker als je weet dat er al D3's rijden. (wat ongetwijfeld een bestseller zal worden!)

Bijna even revolutionair als de D10 enkele jaren terug

Haha, ze zijn er weer maar eens in geslaagd om als een van de eersten een redelijk bescheiden motor een ongelofelijk vermogen mee te geven!

Heil ALPINA !

Comment

• idd zotte motor, 200pk uit een 2liter diesel, enkel de R10 van Audi doet verzeker beter op pk/liter

Staat trouwens een kleine test in de autogids

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                    idd zotte motor, 200pk uit een 2liter diesel, enkel de R10 van Audi doet verzeker beter op pk/liter

Staat trouwens een kleine test in de autogids
                    Ah, wist ik niet

Maxime zegt dat hij er gisteren al eentje heeft gespot !
                    (een Duitser)

Comment

• Monserez Kortrijk heeft een D3 besteld. Dus binnenkort zal hij wel van voor in hun showroom staan. Laat iets weten aub want ik passeer daar niet elke dag...

'k Hoop gewoon dat deze wagen een beetje een 'Alpina-esque' interieur zal hebben zodat de gewone BMW klanten eens zullen zien wat een Alpina juist is (in tegenstelling tot de D10, die ze dan uiteindelijk toch kwijtgeraakt zijn).

In mijn ogen zal Alpina nooit van de grond geraken in België zolang de consument niet begrijpt dat Alpina iets exclusief is. JM Martin blijft zijn showroommodellen uitrusten met een simpel lederen BMW interieur (liefst dan nog zwart), met als gevolg dat de iets meer gefortuneerde koper en BMW liefhebber (hun doelgroep zou ik zeggen?) die iets speciaal zoeken er gewoon overkijken.
                      Ik denk dat er heel wat meer Alpina's zouden rondrijden in België moest onze invoerder zijn strategie veranderen. Aan de hand van showroomwagen(s) waar de Alpina-touch van afdruipt de klanten warm maken voor dit merk.

Ik zou nog héél lang kunnen verderzagen hierover, maar 'k wil eerst eens de reacties hieromtrent afwachten en eventueel daar op inspelen.

Hmmm... Zover m'n sollicitatie voor Marketing Directeur van Alpina Belgium!

Comment

• stichelz, kga de autogids anders meepakken naart examen, moet dan ma ke checkn, aje wilt é

edit: en qua alpinas in belgie, kheb idd er ook nog maar zeer weinig gzien, 1 om eerlijk te zijn een b3 coupé...
                        Mijn broer heeft eens een d10 gzien maar anders ook nix. Kvind Alpina toch een zeer waardig alternatief, moest ik het geld hebben koos ik veel eerder voor de d3 alpina dan de 330d, en niet enkel qua fiscaliteit enzo, het spreek mij gewoon ook veel meer aan

Comment

• gtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

die mooie alpina met dat volleder staat idd weer te koop

voor 29900 euro en ie kwam van 38K enkele maanden terug

tijd om babs van de hand te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                            gtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.mobile.de/SIDaEcT66IdV0i3...1111195091105&

dat is echt wel geen geld he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                              dat is echt wel geen geld he.

jawel, da's wel geld, maar het is echt geen geld

Comment

• De exportprijs zal wel rond de 25000€ bedragen.
                                Echt geen geld dus!!!!!
                                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• ALs hij hier nie snel reageert koop ik hem zenne

Dan kan ik hele dage kijken op zijn jaloezie

Comment

• Alleen jammer dat de taxen hier zo veel zijn
                                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      ALs hij hier nie snel reageert koop ik hem zenne

Dan kan ik hele dage kijken op zijn jaloezie

denk dat hij dan alle dagen aan uw deur staat

maar ik ook zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
                                        Alleen jammer dat de taxen hier zo veel zijn
                                        Is er geen mogelijkheid om dat ding als lichte vracht in te schrijven ofzo? lol

Nee, dat hoort niet.

Anyhow, knappe bak !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                          gtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.mobile.de/SIDaEcT66IdV0i3...1111195091105&

Ik had 't je toch gezegd ?

'k Volg zo'n dingen vrij goed, je weet maar nooit.

Trouwens, mocht ik m'n huidige kar van de hand doen, dan zou die Alpina ook "Babs" gaan heten.

Comment

Working...
                                          X