Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak, een nieuwe B3 biturbo naar m'n zin is nog 70.000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Fak, een nieuwe B3 biturbo naar m'n zin is nog 70.000 euro
      Valt toch mee, kan zich meten met een M3, enkel ligt de klemtoon anders. Waarschijnlijk is "naar m'n zin" toch redelijk vol, doe maar eens hetzelfde met een M3

Comment

• Zo'n B3 is wel erg knap enzo.. maar ik vraag me af welke meerwaarde dat nu biedt? Koop een 335iA en chip dat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Valt toch mee, kan zich meten met een M3, enkel ligt de klemtoon anders. Waarschijnlijk is "naar m'n zin" toch redelijk vol, doe maar eens hetzelfde met een M3
          voor een E90 M3 kom ik 10k meer uit.
          beide duitse prijzen.

Comment

• Ik wil een B3 Biturbo touring

Is een Alpina "standaard" niet al goed uitgerust qua opties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              voor een E90 M3 kom ik 10k meer uit.
              beide duitse prijzen.
              Ik vind dat niet overdreven eigenlijk
              Maar ik denk dat ik toch nog ff 10K doorspaar voor een M3, da's meer een beest denk ik en manueel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Ik vind dat niet overdreven eigenlijk
                Maar ik denk dat ik toch nog ff 10K doorspaar voor een M3, da's meer een beest denk ik en manueel
                dag/nacht verschil.. volgens mij rijdt een B3 nauwelijks anders dan een 335iA..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  dag/nacht verschil.. volgens mij rijdt een B3 nauwelijks anders dan een 335iA..
                  Idd, een M3 komt veel meer over als sportwagen, terwijl een B3 meer GT is, ik zou het dan ook wel weten
                  Pas, op een verschil van 54pk en een hoop Nm's is toch niet te verwaarlozen denk ik, maar het motorkarakter en geluid zullen wel wat gelijk blijven en de beleving dus ook.

Comment

• voor mijn part mogen ze de M3 in een dozeke steken en onder 't bed schuiven....moest ik moeten kiezen ik neem B3BT...ok, wat minder pk's...ok een automaat...maar wel een veel zuiniger auto die zoals het een Alpina betaamt homogeen in mekaar zit en perfect dagelijks bruikbaar is.

Een Alpina is een door en door doordacht en afgewerkt produkt...heerlijk
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

• B3>>>>M3 imnho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                        voor mijn part mogen ze de M3 in een dozeke steken en onder 't bed schuiven....moest ik moeten kiezen ik neem B3BT...ok, wat minder pk's...ok een automaat...maar wel een veel zuiniger auto die zoals het een Alpina betaamt homogeen in mekaar zit en perfect dagelijks bruikbaar is.

Een Alpina is een door en door doordacht en afgewerkt produkt...heerlijk
                        volledig akkoord....

maar schuif die M3 toch maar onder mijn bed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk Berichten
                          Die 320d van die tijd heb ik verkocht en heb dan een Alpina D3 biturbo gekocht
                          Ahzo !

Excuses dan

En proficiat met de fantastische ride !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Ahzo !

Excuses dan

En proficiat met de fantastische ride !

Spijtig dat ze die alpina D3 niet uitbrengen op basis van een 335d, zou pas echt een zotte bolide zijn!!

Comment

• Ik zou 't niet weten, B3 biturbo of een M3.

Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.

Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.

As close to an M3 touring as you can get, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ik zou 't niet weten, B3 biturbo of een M3.

Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.

Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.

maar.

Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  maar.

Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
                                  Al die stukken worden door de dealer gemonteerd voor je je kar gaat ophalen, hè. En dan heb je in ieder geval iets dat minstens even gepersonaliseerd is als een Alpina.

Ik zou zelfs al een manuele 335i met stock software prefereren boven een B3 biturbo met automaat. Allez, toch als het m'n enige wagen zou zijn, waarmee 'k dus ook af en toe on track zou gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    maar.

Anderzijds, een performance 335i is redelijk exclusief. exclusiever dan een M3 of een B3... Bovendien zijn veel performance spullen echt mooi: niet te tuning en toch erg sportief...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik zou 't niet weten, B3 biturbo of een M3.

Dat is toch al dezelfde bak?

Ik vind de Alpina ook super, zeker de FL in Touring in 't blauw

Juist die automaat... in AWD of RWD + optioneel sper lijkt me dat zo'n zalige reiswagen. Erg homogene wagen, zeer afgewerkt geheel en erg snel..

Geen M3 Touring zonder het S65 blok, imo...

Comment

• Ja, bak is dezelfde maar koppeling niet.

Comment

• Cool, weer iets bijgeleerd

Comment

Working...
                                          X