Fak, een nieuwe B3 biturbo naar m'n zin is nog 70.000 euro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenFak, een nieuwe B3 biturbo naar m'n zin is nog 70.000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenValt toch mee, kan zich meten met een M3, enkel ligt de klemtoon anders. Waarschijnlijk is "naar m'n zin" toch redelijk vol, doe maar eens hetzelfde met een M3
beide duitse prijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenvoor een E90 M3 kom ik 10k meer uit.
beide duitse prijzen.
Maar ik denk dat ik toch nog ff 10K doorspaar voor een M3, da's meer een beest denk ik en manueel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vind dat niet overdreven eigenlijk
Maar ik denk dat ik toch nog ff 10K doorspaar voor een M3, da's meer een beest denk ik en manueel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendag/nacht verschil.. volgens mij rijdt een B3 nauwelijks anders dan een 335iA..
Pas, op een verschil van 54pk en een hoop Nm's is toch niet te verwaarlozen denk ik, maar het motorkarakter en geluid zullen wel wat gelijk blijven en de beleving dus ook.
Comment
-
voor mijn part mogen ze de M3 in een dozeke steken en onder 't bed schuiven....moest ik moeten kiezen ik neem B3BT...ok, wat minder pk's...ok een automaat...maar wel een veel zuiniger auto die zoals het een Alpina betaamt homogeen in mekaar zit en perfect dagelijks bruikbaar is.
Een Alpina is een door en door doordacht en afgewerkt produkt...heerlijkPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenvoor mijn part mogen ze de M3 in een dozeke steken en onder 't bed schuiven....moest ik moeten kiezen ik neem B3BT...ok, wat minder pk's...ok een automaat...maar wel een veel zuiniger auto die zoals het een Alpina betaamt homogeen in mekaar zit en perfect dagelijks bruikbaar is.
Een Alpina is een door en door doordacht en afgewerkt produkt...heerlijk
maar schuif die M3 toch maar onder mijn bed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk BerichtenDie 320d van die tijd heb ik verkocht en heb dan een Alpina D3 biturbo gekocht
Excuses dan
En proficiat met de fantastische ride !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenAhzo !
Excuses dan
En proficiat met de fantastische ride !
Spijtig dat ze die alpina D3 niet uitbrengen op basis van een 335d, zou pas echt een zotte bolide zijn!!
Comment
-
Ik zou 't niet weten, B3 biturbo of een M3.
Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.
Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.
As close to an M3 touring as you can get, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou 't niet weten, B3 biturbo of een M3.
Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.
Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.
As close to an M3 touring as you can get, imo.
Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenmaar.
Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
Ik zou zelfs al een manuele 335i met stock software prefereren boven een B3 biturbo met automaat. Allez, toch als het m'n enige wagen zou zijn, waarmee 'k dus ook af en toe on track zou gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenmaar.
Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou 't niet weten, B3 biturbo of een M3.
Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.
Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.
As close to an M3 touring as you can get, imo.
Ik vind de Alpina ook super, zeker de FL in Touring in 't blauw
Juist die automaat... in AWD of RWD + optioneel sper lijkt me dat zo'n zalige reiswagen. Erg homogene wagen, zeer afgewerkt geheel en erg snel..
Geen M3 Touring zonder het S65 blok, imo...
Comment
Comment