Is die b3 dan veel meer dan een gechipte 335i? Echt een andere motor enzo? Want een d3 is eigenlijk gewoon een 323d toch?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
By rewriting the software for the engine and gearbox management, and fitting stronger Mahle pistons, Alpina has turned the already very rapid 335i into an absolute monster, but a very well behaved one at that. That’s because, on the road, there’s nothing remotely unruly about the B3’s performance.
Comment
-
uw keuze voor manuele 335i begrijp ik wel...tenminste als het je enige wagen is en je wilt 'm af en toe tracken...al vind ik een 335i ni meteen een track-auto (gewicht) maar soit.
Indien het om een louter daily gaat en je hebt nog ander spul staan, zou ik voor de B3 gaan hoor...exclusief, afgewerkt product en geen miserie met van hier naar daar te moeten lopen om de auto uiteindelijk na een half jaar pas naar uw goesting te hebben.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAchter de naafkap (afdekking van wielbouten en naafgat) zit, tussen twee boutgaten, het ventiel. Door één van de spaken loopt een geboord kanaaltje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenIemand soms een foto van hoe dat in mekaar zit met het ventiel bij een Alpina-wiel? Ik vind niet direct foto's...Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAchter de naafkap (afdekking van wielbouten en naafgat) zit, tussen twee boutgaten, het ventiel. Door één van de spaken loopt een geboord kanaaltje.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIs enkel op de Alpina Classics en dan nog maar vanaf een bepaald productiejaar, als ik me niet vergis ...Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIs enkel op de Alpina Classics en dan nog maar vanaf een bepaald productiejaar, als ik me niet vergis ...
Comment
-
Moest ik nog jong en vrijgezel zijn ... zo ene ...
Alpina heeft een aantal verschillende modellen van BMW ontleed, selecteerde de beste onder-delen en gebruikte ze voor de nieuwste creatie. Daarmee bewijst het merk dat 1 plus 1 inderdaad 3 is. De BMW 323d bestaat niet. Als we naar de reden vragen, krijgen we te horen dat er al heel veel diesels in het […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIs enkel op de Alpina Classics en dan nog maar vanaf een bepaald productiejaar, als ik me niet vergis ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenSchijnt een enorme probleemkar te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenSchijnt een enorme probleemkar te zijn.
Comment
-
Comment
Comment