Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenAlpina B8 zijn beroemde tritter gang
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDeze waren jammer genoeg alleen maar met automaat verkrijgbaar
Lijkt me niet correct, maar ik kan me vergissen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenAlpina B8 zijn beroemde tritter gang
+ YouTube Video
FF vanuit stilstand tot 150 met zo'n lekker geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWelke?
Lijkt me niet correct, maar ik kan me vergissen...
Ik kan me natuurlijk vergissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten"tritter" gang?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlpina B8 = vetste E36 ooit.
Met stip op 1 de limousine, kort gevolgd door de touring. Imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelemaal correct.
Met stip op 1 de limousine, kort gevolgd door de touring. Imo.
Comment
-
-
alpina D3 of alpina D3 biturbo
Sta momenteel te twijfelen tussen een alpina d3 touring dat volledig mijn smaak is maar aan de andere kant zag ik onlangs een alpina d3 biturbo berline staan. nu ik sta te twijfelen qua verzekering enz welke wagen ik zou kiezen. Die touring is full option maar die berline heeft geen full leder nu helpen jullie mij om een beslissing e nemen. al wetend dat ik zot ben van tourings .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk BerichtenSta momenteel te twijfelen tussen een alpina d3 touring dat volledig mijn smaak is maar aan de andere kant zag ik onlangs een alpina d3 biturbo berline staan. nu ik sta te twijfelen qua verzekering enz welke wagen ik zou kiezen. Die touring is full option maar die berline heeft geen full leder nu helpen jullie mij om een beslissing e nemen. al wetend dat ik zot ben van tourings .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichtende touring is een D3, de sedan een D3 bi-turbo
Best eens opzoeken welke van die 2 motoren u het meeste aanspreekt dan. Denk niet dat het heel veel verschil geeft buiten dat dat 23d lineairder is en minder plots versnelt. Sommige mensen vinden dat leuk sommige hebben het liever wat plotser sommige liever lineair en beetje extra power.Last edited by GeeZer; 28/11/2009, 00:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk Berichtenhet zit anders zou liever de motor hebben van de D3 bi-turbo maar aan de andere kant zie ik liever de buitenkant van de touring maar andere kant dan alweer is de berline de facelift al.
Comment
Comment