Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnen een jaar of 30 zal die nieuwe 6 Alpina van op de vorige pagina hetzelfde gevoel teweegbrengen als deze B7. Het lijkt nu alleen alsof hij wat te afgelikt is, maar binnen zoveel jaar zal hij nog altijd even prachtig en stijlvol zijn. Echt klasse!

Comment

• Knappe bak piedro! zeker met dat wit leer!
      Maak anders een topic aan bij 'mijn oldtimer' hij is het zeker waard.
      over de velgen: ik zou voor 18' gaan
      Last edited by ; 14/05/2006, 18:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
        over de velgen: ik zou voor 18' gaan

Ik zou er schoontjes afblijven

Comment

• Die velgen moeten er ABSOLUUT op blijven... Die MOET gewoon origineel blijven: prachtig

Comment

• Fok Wat een knappe kar

Comment

• Thanx ,jongens jullie zijn gewoon cool,ik bedoel gewoon eerlijk,kijk ik ben zelf een Alpina Fan maar deze 6 serie zocht ik al meer dan een jaar.ik heb vanuit duitsland naar nederland gereden en meteen moeten stallen ivm platen ik heb bmp al betaald,volgende probleem is dat ik niet over drempels kan rijden hij is erg laag en rechter schokbreker is lek deze moet ik vervangen dus gelijk beide kanten met nieuwe veer.door de te hoge Turbo druk gaat de slang die op de turbo is aangesloten los ik heb dat al twee keer meegemaakt wie heeft hiervoor een oplossing en welke schokbrekers is het beste onder te gooien aan de voorkant..?

ps,waar rood gemarkeerd is bij de turbo.

Comment

• Comment

• Focking awesome B7

Comment

• DAAAMN!!!

Dit moet gewoon de knapste 6 zijn die ik ooit gezien heb!
                    Wat een interieur!

Proficiat!
                    nls2000

Comment

• @Piedro

Ik zou deze originele maat van die Alpina-velg uit die periode zéker zo houden
                      Btw, subliem die BMW 6 Serie Alpina

Comment

• Voor de mensen die graag een blinkende advatar willen van Alpina

Comment

• Kenteken platen zijn binnen,aanstaande Maandag wordt de auto door een Taxatie bedrijf onder handen genomen om de waarde te Taxeren.?
                          Wat wordt gekeken en wat bepaald de hoogte van de taxatie..?
                          ook inboedel in de auto zoals installatie..? Graag Tips
                          Groetjes....Piedro

Comment

• Het snelle broertje van mijn 635csi . Heb je hem in deze staat gekocht? restauratiewerken? Wat is het bouwjaar? kms? Ik heb hem te koop zien staan denk ik een tijdje terug. Hoeveel heb je hem betaald?

Ik heb dezelfde velgen voor mijne gekocht. Heb jij een 205 vooraan en een 225 achteraan? Welke band ligt erop? Kan je een foto maken van het loopvlak van de band?? Ik zou ze sowieso behouden en niet veranderen.

Ziet er prachtig uit! Soigneren die auto! Van waar ben je ergens?
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• FOK
                              Das lekker piedro

Comment

• Oh dat is blijkbaar privébezit van iemand van hier!

Super

Al eigen topic?

Ik heb massa's vragen!

Comment

• Meneer Alpina himself heeft nog niks laten weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piedro
                                    Thanx ,jongens jullie zijn gewoon cool,ik bedoel gewoon eerlijk,kijk ik ben zelf een Alpina Fan maar deze 6 serie zocht ik al meer dan een jaar.ik heb vanuit duitsland naar nederland gereden en meteen moeten stallen ivm platen ik heb bmp al betaald,volgende probleem is dat ik niet over drempels kan rijden hij is erg laag en rechter schokbreker is lek deze moet ik vervangen dus gelijk beide kanten met nieuwe veer.door de te hoge Turbo druk gaat de slang die op de turbo is aangesloten los ik heb dat al twee keer meegemaakt wie heeft hiervoor een oplossing en welke schokbrekers is het beste onder te gooien aan de voorkant..?
                                    http://img64.imageshack.us/img64/433...49slang6dh.jpg

ps,waar rood gemarkeerd is bij de turbo.
                                    Lijkt me niet echt normaal dat die slang telkens loskomt
                                    Rij je met de originele turbodruk?
                                    Schaf je na de taxatie wat stevige samcoslangen aan om erger te voorkomen....

Comment

• Damn, die ALPINA op voorgaande pagina is werkelijk te ZOT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                        Oh dat is blijkbaar privébezit van iemand van hier!

Super

Al eigen topic?

Ik heb massa's vragen!
                                        ik was eerst
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                                          ik was eerst
                                          Zwijgen gij!

Comment

Working...
                                          X