Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
    Zwijgen gij!

Zolang ik maar eerst mijn antwoorden krijg
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
      Het snelle broertje van mijn 635csi . Heb je hem in deze staat gekocht? restauratiewerken? Wat is het bouwjaar? kms? Ik heb hem te koop zien staan denk ik een tijdje terug. Hoeveel heb je hem betaald?

Ik heb dezelfde velgen voor mijne gekocht. Heb jij een 205 vooraan en een 225 achteraan? Welke band ligt erop? Kan je een foto maken van het loopvlak van de band?? Ik zou ze sowieso behouden en niet veranderen.

Ziet er prachtig uit! Soigneren die auto! Van waar ben je ergens?
      Hij stond op Mobile.de (niet te lang ) want ik moest deze auto hebben.
      Hij was in deze staat toen ik het kocht,ik denk wel dat het Restauratiewerk geweest is want dat zei de Taxateur die gisteren geweest is,zelfs hij kwam er niet uit met taxatie hij zou wat huiswerk gaan verrichten en via internet gaan kijken wat zo iets waard is.?
      Bouwjaar is 6 de maand van 85 hij heeft 148 dk/m
      ik zal morgen even paar extra foto`s maken voor jou Beemer,ik ben nu al meer dan 20 mill euro uitgekomen.. auto is nu via duitsland naar nederland ingevoerd alleen al invoeren heeft me dik 2000 euro gekost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
        Zolang ik maar eerst mijn antwoorden krijg
        Nu blij?

Comment

• Auto's invoeren uit Duitsland kost toch niks ? Of reed 'ie niet en hebben ze 'm op een camion gezet met rood fluwelen kussentjes onder z'n banden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Auto's invoeren uit Duitsland kost toch niks ? Of reed 'ie niet en hebben ze 'm op een camion gezet met rood fluwelen kussentjes onder z'n banden ?
            BPM in nederland denk ik...

Is dat ook niet op occasie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piedro
              Prachtige auto, dat wel.

Laat je 'm alsjeblieft zo ? Er zijn al véél teveel oenen die een ouwe(re) Alpina kochten en 'm volledig verneukten door een andere velg, andere pinkers en wat weet ik nog allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                BPM in nederland denk ik...

Is dat ook niet op occasie?
                BPM dient in Nederland toch slechts te worden betaald als de auto daar ook wordt ingeschreven ?

Mocht ik iedere keer dat ik door Nederland rijd € 2.000 BPM moeten betalen...

Comment

Zijn deze foto's van de vorige eigenaar ?

Want de bouwstijl daar lijkt me inderdaad niet héél erg Belgisch te zijn. (kan natuurlijk wel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    BPM dient in Nederland toch slechts te worden betaald als de auto daar ook wordt ingeschreven ?

Mocht ik iedere keer dat ik door Nederland rijd € 2.000 BPM moeten betalen...

Oorspronkelijk geplaatst door piedro
                    auto is nu via duitsland naar nederland ingevoerd alleen al invoeren heeft me dik 2000 euro gekost.
                    .

Comment

Hij stond op Mobile.de (niet te lang ) want ik moest deze auto hebben.
                      Hij was in deze staat toen ik het kocht,ik denk wel dat het Restauratiewerk geweest is want dat zei de Taxateur die gisteren geweest is,zelfs hij kwam er niet uit met taxatie hij zou wat huiswerk gaan verrichten en via internet gaan kijken wat zo iets waard is.?
                      Bouwjaar is 6 de maand van 85 hij heeft 148 dk/m
                      ik zal morgen even paar extra foto`s maken voor jou Beemer,ik ben nu al meer dan 20 mill euro uitgekomen.. auto is nu via duitsland naar nederland ingevoerd alleen al invoeren heeft me dik 2000 euro gekost.
                      Het is een juweeltje ! Zocht je specifiek een Alpina? Nog getwijfeld met een M6 of? Gekocht van een verzamelaar? 20.000 euro is wel veel geld, maar hij is het ongetwijfeld waard. Wat zijn je plannen met de wagen? Occasioneel met rijden, enkel meetings, daily driver of? Van welke regio ben je in Nederland? Als je zin hebt moeten we binnen een paar maand eens een fotoshoot houden van onze 2 6 series.Heb je eventueel de laatste karakters van het chassisnr Ik kan mss meer info over de auto te weten komen dan. Welke opties hij origineel had ed. Heeft hij trouwens een airco en ABS? Check je ook eens even welke kleur dit is aub?

Welk bandenmerk heb je en is het eentje 205 vooraan en 225 achteraan? Ik vraag me trouwens af of de antenne altijd op het dak geplaatst wordt bij een alpina??

Ga je een full omnium verzekering nemen voor deze auto? Is deze niet erg duur qua taksen en inverkeerstelling in Nederland?

@mpower: heb nog vraagjes... ;-)

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Beemer ik heb foto`s van de banden genomen merk van de banden zijn volgens mij firestone,Achter is 225 voor is 205
                        .

Comment

• Comment

• ik had niet gekeken wat merk van de banden zijn..ik gok op Firestone,Hey Foto shoot is geen probleem ik kom uit (Den Haag).
                            Wel ABS maar geen Airco ,Nr van deze alpina is 44 kijk maar of je wat kan vinden over Historie....?

Comment

• Ik ben van het noorden van Antwerpen. Stuur me eventueel je emailadres en dergelijke via PM. Dan contacteer ik je van zodra mijn 635 klaar is.

Ik heb mijn oog laten vallen op michelin banden. Je moet deze foto maar is bekijken.

Ga je de auto occasioneel gebruiken of elke dag of enkel meetings of...? Weet je iets van kosten voor de verzekering en taksen?

Ik heb uw chassisnr nodig om gegevens over je wagen te kunnen opvragen. Stuur het eventueel door via PM dan geef ik je wel de volledige lijst

Ik heb geen ABS maar dan wel airco.

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Ik heb de hoogste oll risk zeg maar full option verzekering genomen,daarom ook taxatie vereist.
                                ik ga alleen zomer maanden ermee rijden verder gaat i in de stalling.ik zat foto`s van de banden weer te kijken en ik ondekte dat achter 225/50.? terwijl voor 205/55 hoogte is.?waarom dit eigenlijk.
                                eerlijk gezegd dat antenne op de dak vindt ik ook maar niks wou het ook weghalen maar ondekte wel dat de meeste alpina`s van deze model zelfte antenne op de dak hebben.
                                Eerste foto`s zijn door de ouwe eigenaar genomen (duitsland) dat hebje goed gezien GTA )))
                                deze week zal ik info sturen via PM ,Beemer
                                Groetjes..

Comment

Ik heb de hoogste oll risk zeg maar full option verzekering genomen,daarom ook taxatie vereist.
                                  ik ga alleen zomer maanden ermee rijden verder gaat i in de stalling.ik zat foto`s van de banden weer te kijken en ik ondekte dat achter 225/50.? terwijl voor 205/55 hoogte is.?waarom dit eigenlijk.
                                  eerlijk gezegd dat antenne op de dak vindt ik ook maar niks wou het ook weghalen maar ondekte wel dat de meeste alpina`s van deze model zelfte antenne op de dak hebben.
                                  Eerste foto`s zijn door de ouwe eigenaar genomen (duitsland) dat hebje goed gezien GTA )))
                                  deze week zal ik info sturen via PM ,Beemer
                                  Groetjes..
                                  De hoogte van de banden is ongeveer hetzelfde,
                                  225 & 205 is de breedte, 50 & 55 is de hoogte procentueel gezien ten opzichte van de breedte, dat maakt dus:

hoogte bij 225 breed: 112.5mm
                                  hoogte bij 205 breed: 112.8mm

je kan het altijd eens opnieuw berekenen hier:
                                  http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Comment

Zijn dat de originele schijfjes?

Comment

• @ Piedro: echt schitterende wagen in prachtstaat ben nogal aan oudere alpina's maar dit is toch wel een van de mooiste die ik al heb gezien...
                                      vraagt eigenlijk wel om een fotoshoot (ben weer subtiel bezig )

Comment

• Beemer ik zag dat jij Instuctieboekje zocht, hebje die al gevonden,?(Ik zocht een instructieboekje van de 635 maar heb het niet gevonden

Als ik je kan helpen met die van mij kan ik Scannen en opsturen.welke onderwerp van dat boekje wouje inzien..
                                        Groetjes,Piedro

Comment

Beemer ik zag dat jij Instuctieboekje zocht, hebje die al gevonden,?(Ik zocht een instructieboekje van de 635 maar heb het niet gevonden

Als ik je kan helpen met die van mij kan ik Scannen en opsturen.welke onderwerp van dat boekje wouje inzien..
                                          Groetjes,Piedro
                                          Ik zoek er eigenlijk gewoon een origineel om in het handschoenvakje te leggen. Maar mijn 635 is van de eerste generatie en de uwe van de 2de. De boekjes gaan niet overeenkomen vrees ik (onderstel E12 tov E2. We moeten gewoonweg is afspreken denk ik om ervaringen uit te wisselen

Ik heb er nog geen gevonden. Heb jij een gedacht waar ik er eentje kan vinden? Heb jij trouwens al een boekje van de auto (zo een boekje dat je in de showroom kreeg bij de aanschaf van de wagen?). Van een E12 amper te vinden maar van uwe lukt het wel.

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X