Wel komiek, in de US staan de Alpina's blijkbaar gewoon samen met BMW's op dezelfde stand
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daar ben ik het volledig eens. Ik mis die boord. Wel is het zo dat zo'n velgen zonder boord en waarbij de spaken doorlopen tot aan de velgrand groter lijken.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zie me daar al instappen met mijn schoenen vol sneeuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zie me daar al instappen met mijn schoenen vol sneeuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAlpina B7 op de autoshow van Chicago.
OT : wat een interieur zeg!!!
Comment
-
B3S biturbo
De huidige b3 biturbo zal binnenkort door de B3S biturbo vervangen zijn.
De motorbasis blijft onveranderd (3 liters biturbo, N54 BMW ), maar dank zij een (nog) lagere kompressie, kan de turbo druk nog wat verhoogt worden. De bijkomende warmte zal onder kontrol blijven dank zij een grotere olie radiator. Remmen zouden ook aangepast worden, zowel als de tachometer (graduatie to ... 330 km/h !)
Nieuwe vermogen: 400 pk @ 6000 trs en 540 Nm @ 4500 trs.
Nieuwe max snelheid: 300 km/h voor de sedan en coupé
298 km/h voor de cabrio
296 km/h voor de touring
De sedan en coupé zouden de 1000 meters bereiken na minder dan 23 sekonden (niet officieel)
Ook nieuwe velgen zijn beschikbaar (19' in de nieuwe stijling van de classieke die de B7 biturbo uitrusten).
De wagen zal officieel in Geneve op Maart 3 voorgesteld worden.
Eerste beeld:
noteerd :
nieuwe "air extra tor"
LED lampen (face lift BMW)
nieuwe klassiek design velgen
oudere versie, ter vergelijking:
Comment
-
manueel /automatisch: inderdaad goed om af en toe met een manueel te rijden, om de "good old times" te herinneren. Maar voor dagelijks verkeer, zijn de manuele zinloos geworden. Zelfs op circuit worden de automatische meer efficient.
Velgen: de classieke velgen heb ik 5 jaren op mijne B3S gezien, dus ik wil iets anders zien. Ik vind ze nu ouderwets.
Voor de volgende heb ik de "dynamic" velgen gekozen. Aangezien de (schitterende) nieuwe classic nu ook beschikbaar zijn voor de 3 reeks (19') , zal het deze zijn (levering in Mei).
Comment
Comment