Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    uitlaat in het midden
    .. standaard vanaf fabriek op dit type BMW

Comment

• Maar meestal zitten ze zo net een beetje off-center Dat geeft het zo net dat beetje extra vind ik.
      1984 BMW M635CSi F u n
      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Bij Florent Moulin staat'r een B7 Turbo te koop.
        Looking for a BMW for sale? On Classic Driver you will find 305 BMW cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

Ik vind die kleurencombinatie van Alpinagrün en Golddekor énorm vet, en dat in combinatie met die gele koplampen
        Alleen, het blijkt een 'armoured car' te zijn. Ik heb het stukje tekst erbij al'ns geleden maar weet niet of er iets in stond daarover. Nu weinig tijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Bij Florent Moulin staat'r een B7 Turbo te koop.
          Looking for a BMW for sale? On Classic Driver you will find 305 BMW cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

Ik vind die kleurencombinatie van Alpinagrün en Golddekor énorm vet, en dat in combinatie met die gele koplampen
          Alleen, het blijkt een 'armoured car' te zijn. Ik heb het stukje tekst erbij al'ns geleden maar weet niet of er iets in stond daarover. Nu weinig tijd!
          De eerste keer dat ik echt specs van zo'n B7T zie; de kilometer vanuit stilstand in 24,6

Om dat even in perspectief te zetten: dat is exact hetzelfde als een nieuwe Cayman S of Maserati GranTurismo. En dat voor een loodzware ketel uit 1984.

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
            .. standaard vanaf fabriek op dit type BMW

Dat weet wel, maar een uitlaat helemaal links had imho knapper geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              1 van 30 stuks...

Magistraal

Comment

• Subliem!

Comment

• Hier kan je nog een leuk vergelijk lezen tussen de B7 Turbo en de M635CSi

Als ik het zo lees, zal ik effectief nog zo eentje op te kop moeten gaan tikken
                  1984 BMW M635CSi F u n
                  1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Ik wil een B3S Allrad touring mag met interieurtje in Lavalina II in cognac/zwart (contrasterende stikking, zwart dus in 't cognac leder en cognac in 't zwarte leder op dashboard bovenaan e.d.), buitenkleur mag Alpina Grün II metallic. Graag met Chrome Line (ik rust dan de dakzuilbekledingen en spiegelvoet nadien om tot hoogglans-versies).

Comment

• Interieurlijsten? Pianolak, donker hout of nog iets anders?

Comment

• Grote grutjes...
                        Locatie lijkt me ook best zalig.

Comment

• Uit welk land is die nrplaat afkomstig? Zou dat Nieuw-Zeeland kunnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Uit welk land is die nrplaat afkomstig? Zou dat Nieuw-Zeeland kunnen zijn?
                            J a .

Comment

• Last edited by ; 24/02/2010, 18:54.

Comment

• ik wil ooit een Alpina met dat prachtige leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  http://www.alpina-automobiles.com/en.../interior.html

ik wil ooit een Alpina met dat prachtige leder
                                  Zeer mooi, maar dat Lavalina II interieur kost bv op een B5 15.000euro. Denk niet dat ik dat zou willen uitgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                    Zeer mooi, maar dat Lavalina II interieur kost bv op een B5 15.000euro. Denk niet dat ik dat zou willen uitgeven.
                                    Bij een Alpina moet je niet denken. Je moet voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
                                      Bij een Alpina moet je niet denken. Je moet voelen.
                                      Ik zou voor Lavalina I gaan, hoe mooi en klassevol II wel niet is. Ik spendeer het overige geld dan wel in andere opties die mij meer noodzakelijk lijken.
                                      Er moeten op een regenachtige dag na een boswandeling maar eens enkele passagiers met modder aan hun schoenen en natte regenjas plaatsnemen in uw Lavalina II champagnkleurig interieur en 't is al deels om zeep. Goed om een acute troponinestijging te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                        Ik zou voor Lavalina I gaan, hoe mooi en klassevol II wel niet is. Ik spendeer het overige geld dan wel in andere opties die mij meer noodzakelijk lijken.
                                        Er moeten op een regenachtige dag na een boswandeling maar eens enkele passagiers met modder aan hun schoenen en natte regenjas plaatsnemen in uw Lavalina II champagnkleurig interieur en 't is al deels om zeep. Goed om een acute troponinestijging te doen.
                                        Mja ... zoals gTa ooit zeer terecht zei: Lavalina I heeft geen bovenste dash in leder; en dat is nét het deel waar je continu op kijkt.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Interieurlijsten? Pianolak, donker hout of nog iets anders?
                                          Not sure.

Denk vavona, zoiets. Ja, hout. Alpina-hout met 't goudkleurige roundel erin.

Comment

Working...
                                          X