Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Maar meestal zitten ze zo net een beetje off-center Dat geeft het zo net dat beetje extra vind ik.
Comment
-
Bij Florent Moulin staat'r een B7 Turbo te koop.
Looking for a BMW for sale? On Classic Driver you will find 305 BMW cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.
Ik vind die kleurencombinatie van Alpinagrün en Golddekor énorm vet, en dat in combinatie met die gele koplampen
Alleen, het blijkt een 'armoured car' te zijn. Ik heb het stukje tekst erbij al'ns geleden maar weet niet of er iets in stond daarover. Nu weinig tijd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBij Florent Moulin staat'r een B7 Turbo te koop.
Looking for a BMW for sale? On Classic Driver you will find 305 BMW cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.
Ik vind die kleurencombinatie van Alpinagrün en Golddekor énorm vet, en dat in combinatie met die gele koplampen
Alleen, het blijkt een 'armoured car' te zijn. Ik heb het stukje tekst erbij al'ns geleden maar weet niet of er iets in stond daarover. Nu weinig tijd!
Om dat even in perspectief te zetten: dat is exact hetzelfde als een nieuwe Cayman S of Maserati GranTurismo. En dat voor een loodzware ketel uit 1984.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. standaard vanaf fabriek op dit type BMW
Dat weet wel, maar een uitlaat helemaal links had imho knapper geweest.
Comment
-
Comment
-
Hier kan je nog een leuk vergelijk lezen tussen de B7 Turbo en de M635CSi
Als ik het zo lees, zal ik effectief nog zo eentje op te kop moeten gaan tikken
Comment
-
Ik wil een B3S Allrad touring mag met interieurtje in Lavalina II in cognac/zwart (contrasterende stikking, zwart dus in 't cognac leder en cognac in 't zwarte leder op dashboard bovenaan e.d.), buitenkleur mag Alpina Grün II metallic. Graag met Chrome Line (ik rust dan de dakzuilbekledingen en spiegelvoet nadien om tot hoogglans-versies).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenUit welk land is die nrplaat afkomstig? Zou dat Nieuw-Zeeland kunnen zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.alpina-automobiles.com/en.../interior.html
ik wil ooit een Alpina met dat prachtige leder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenZeer mooi, maar dat Lavalina II interieur kost bv op een B5 15.000euro. Denk niet dat ik dat zou willen uitgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenBij een Alpina moet je niet denken. Je moet voelen.
Er moeten op een regenachtige dag na een boswandeling maar eens enkele passagiers met modder aan hun schoenen en natte regenjas plaatsnemen in uw Lavalina II champagnkleurig interieur en 't is al deels om zeep. Goed om een acute troponinestijging te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk zou voor Lavalina I gaan, hoe mooi en klassevol II wel niet is. Ik spendeer het overige geld dan wel in andere opties die mij meer noodzakelijk lijken.
Er moeten op een regenachtige dag na een boswandeling maar eens enkele passagiers met modder aan hun schoenen en natte regenjas plaatsnemen in uw Lavalina II champagnkleurig interieur en 't is al deels om zeep. Goed om een acute troponinestijging te doen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInterieurlijsten? Pianolak, donker hout of nog iets anders?
Denk vavona, zoiets. Ja, hout. Alpina-hout met 't goudkleurige roundel erin.
Comment
Comment