Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Maar ivm die pook: is die veranderd bij de FL? Ik dacht van niet?
    klopt idd, de 3 heeft die nieuwe pook niet gekregen.

Comment

• toch wel, maar alleen bij de DCT bak dacht ik

een aangezien Alpina (met reden) vasthoudt aan de Steptronic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Man man zo'n goddelijke kar...
        Vind het Alpinagroen trouwens mooier dan het Alpinablauw.

Wat ik wel jammer vindt is dat ALPINA 4 uitlaten plaatst. Zo gaat het discrete karakter van deze krachtpatser deels verloren. Voor mij mochten ze gerust vasthouden aan de 2 dikke potten à la ALPINA B10, B5, B3 3.3, etc...
        In het straatbeeld onthouden mensen veel sneller het aantal uitlaten dan brede velgen, verlaging, powerdome. "'t Was ene met 4 uitlaten...!"
        Dit kan nadelig zijn voor eigenaars die hun centen moeten verdienen aan klanten of ten huize bij klanten gaan.

Met een Alpina in een discrete kleur en zonder bestickering kon je zo discreet rondrijden rond de kerktoren... Geen kat die zag wat voor beest er onder de motorkap schuilde.

Comment

• Gisteren een mooie D3 Biturbo gezien, maar die belettering achteraan is zo schreeuwend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
            Gisteren een mooie D3 Biturbo gezien, maar die belettering achteraan is zo schreeuwend...
            Deze misschien?

Is van een forummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Deze misschien?

Is van een forummer

Nope, was een zwarte dacht ik, met witte binnenbekleding

Comment

• daarstraks eens wat gaan zoeken op die D3 biturbo. Amai, alles zit daar op en aan voor een zeeeer deftige prijs. Bij audi een dergelijke wagen samenstellen zou een ander prijskaartje geven denk ik...

*stillekes verliefd aan het worden*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                  daarstraks eens wat gaan zoeken op die D3 biturbo. Amai, alles zit daar op en aan voor een zeeeer deftige prijs. Bij audi een dergelijke wagen samenstellen zou een ander prijskaartje geven denk ik...

*stillekes verliefd aan het worden*

kdenk dat dit prijskaartje aan die audi van u iets goedkoper zou zijn .

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Niks te zien!

Comment

• Hier wel, staat nog knap alleen die velgen lijken me lelijk. Maar zelf zou ik die kleur nooit kopen, geef mij maar een alpina blauwe.

Comment

• ik zie hem ook niet, maar hier de link. Op zich redelijk mooi, maar rood is toch niet de beste kleur voor een niet al te sportieve bmw. Heb deze tint ook eens op een E60 gezien: bizar gezicht.

Comment

• nog een leuk geluid voor een diesel

Comment

nog een leuk geluid voor een diesel
                              Dat is zoals zeggen "ze ziet er niet slecht uit voor iemand met 20kg overgewicht"

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=172648021

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk Berichten
                                  kdenk dat dit prijskaartje aan die audi van u iets goedkoper zou zijn .
                                  Ik bedoel een Audi samenstellen met ongeveer dezelfde PK's en uitrusting hé... Je moet al naar een A4 2.7 gaan om 190PK te hebben (D3 = 211PK). Basisprijs van een 2.7 S-line (sportophanging, sportzetels ed zoals de D3 = 42850€ de D3 komt op 41500€. En dan spreken we nog niet over leder, Xenon, autom. koplampen enz... (Reken het fiscale plaatje erbij en de D3 wint het op zijn sloffen)

Comment

• De Alpina werkwijze

Ben benieuwd hoe die klinkt

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fak ik kan echt blijven luisteren naar die vent
                                    Last edited by ; 25/03/2010, 11:46.

Comment

• Car Configurator is éindelijk up to date!

Comment

• Maar de Allrad B7 Biturbo staat er nog steeds niet op!
                                        Dit weekend eens dat filmpje van WB bekijken, met kotnet gaat dat van geen kanten.

Comment

De Alpina werkwijze

Ben benieuwd hoe die klinkt

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fak ik kan echt blijven luisteren naar die vent
                                          Als mijn proffen zo zouden les geven, manman grote onderscheiding op zijn minst .?

Comment

Working...
                                          X