Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Vind het Alpinagroen trouwens mooier dan het Alpinablauw.
Wat ik wel jammer vindt is dat ALPINA 4 uitlaten plaatst. Zo gaat het discrete karakter van deze krachtpatser deels verloren. Voor mij mochten ze gerust vasthouden aan de 2 dikke potten à la ALPINA B10, B5, B3 3.3, etc...
In het straatbeeld onthouden mensen veel sneller het aantal uitlaten dan brede velgen, verlaging, powerdome. "'t Was ene met 4 uitlaten...!"
Dit kan nadelig zijn voor eigenaars die hun centen moeten verdienen aan klanten of ten huize bij klanten gaan.
Met een Alpina in een discrete kleur en zonder bestickering kon je zo discreet rondrijden rond de kerktoren... Geen kat die zag wat voor beest er onder de motorkap schuilde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenGisteren een mooie D3 Biturbo gezien, maar die belettering achteraan is zo schreeuwend...
Is van een forummer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichtendaarstraks eens wat gaan zoeken op die D3 biturbo. Amai, alles zit daar op en aan voor een zeeeer deftige prijs. Bij audi een dergelijke wagen samenstellen zou een ander prijskaartje geven denk ik...
*stillekes verliefd aan het worden*
kdenk dat dit prijskaartje aan die audi van u iets goedkoper zou zijn .
Comment
-
-
ik zie hem ook niet, maar hier de link. Op zich redelijk mooi, maar rood is toch niet de beste kleur voor een niet al te sportieve bmw. Heb deze tint ook eens op een E60 gezien: bizar gezicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
nog een leuk geluid voor een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk Berichtenkdenk dat dit prijskaartje aan die audi van u iets goedkoper zou zijn .
Comment
-
De Alpina werkwijze
Ben benieuwd hoe die klinkt
+ YouTube Video
Fak ik kan echt blijven luisteren naar die vent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe Alpina werkwijze
Ben benieuwd hoe die klinkt
+ YouTube Video
Fak ik kan echt blijven luisteren naar die vent