Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Helemaal niet imo. Zij hebben hem uit Duitsland gehaald en hij heeft al meermaals gezegd dat die prijs gewoon geschift is. 't Was gewoon om die prijs eens te vergelijken met een full option 335i.
The 2011 Alpina B5 (F10) has previously been spotted undergoing testing around Alpina's headquarters, and it continues to undergo testing as shown in these new photos. What's interesting about these new photos is the new set of front wheels, which is possibly a new Alpina wheel design? Alpina has traditionally stuck to a narrow range of its traditional wheel designs for its cars and this is no Alpina design we've seen before. The previous B5 test cars spotted featured all wore the Alpina Dynamic wheels. Or, perhaps we're simply looking at a random set of test wheels (such as what the rear wheels appear to be).
As seen elsewhere in the photos, the B5 will feature an Alpina front bumper lip, sideskirts, quad exhaust, and raised trunk lid. The new B5 is expected to be based on the F10 550i, with a reworked 4.4L N63 motor (V8 twin turbo)
Ik heb nieuwe banden nodig om mijn Alpina Classic velgen. Je weet wel, die met het verborgen ventiel.
Kan iemand me een bandencentrale aanraden die zeker geen problemen gaat hebben met dit type velgen? Ik heb al gehoord dat sommige bandenboeren er een potje van kunnen maken.
Auto Rallye Center in Menen die weten zeker wat ze moeten doen ben zelf al geweest met mijn velgen In 18 voor winter banden en met mijn 19 voor mijn zomerbanden.
Moet zeggen dat zijn zeker en vast geen boeren want zelf alpina fabriek weet er niet veel over heb ik ondervonden en die mensen van de winkel konden me wel verder helpen.
Zeker een aanrader zijn ook heel goed in prijs!!!!
Ik heb nieuwe banden nodig om mijn Alpina Classic velgen. Je weet wel, die met het verborgen ventiel.
Kan iemand me een bandencentrale aanraden die zeker geen problemen gaat hebben met dit type velgen? Ik heb al gehoord dat sommige bandenboeren er een potje van kunnen maken.
Bij mijn vaste bandenboer---> Banden Deboosere in Ingelmunster, hadden ze er alvast geen problemen mee.
Comment