Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAight, super.. 'k ga eens mijn droom Alpina samenstellen
Voor dat geld heb je ook een grotere, comfortaberle 535i met een veel mooier en beter afgewerkt interieur... Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenB3S touring komt voor mij op 70k... Dat is dan zonder lavalina...
Voor dat geld heb je ook een grotere, comfortaberle 535i met een veel mooier en beter afgewerkt interieur... Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Ik denk dat ik misschien tot voor een manuele M3 sedan of C63 PP+ ga..
Zou het niet weten..
By the way, mijn moeder haar 335i kostte nieuw 71k..
Comment
-
Wat is het verschil juist tussen D3 en een D3S? Buiten het feit dat het een facelift is?
Heeft iemand filmpjes met goeie recensie van de D3(s)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk zat tegen de 80k.. zeer veel geld maar je krijgt er ook een schitterende wagen voor terug.
Ik denk dat ik misschien tot voor een manuele M3 sedan of C63 PP+ ga..
Zou het niet weten..
By the way, mijn moeder haar 335i kostte nieuw 71k..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenstoefer
Comment
-
The 2011 Alpina B5 (F10) has previously been spotted undergoing testing around Alpina's headquarters, and it continues to undergo testing as shown in these new photos. What's interesting about these new photos is the new set of front wheels, which is possibly a new Alpina wheel design? Alpina has traditionally stuck to a narrow range of its traditional wheel designs for its cars and this is no Alpina design we've seen before. The previous B5 test cars spotted featured all wore the Alpina Dynamic wheels. Or, perhaps we're simply looking at a random set of test wheels (such as what the rear wheels appear to be).
As seen elsewhere in the photos, the B5 will feature an Alpina front bumper lip, sideskirts, quad exhaust, and raised trunk lid. The new B5 is expected to be based on the F10 550i, with a reworked 4.4L N63 motor (V8 twin turbo)
Comment
-
had hem al bij bmw lovers geplaatst, maar hier hoort hij ook wel
Comment
-
en nog twee
(gsm pics btw, dus niet op kwaliteit letten)
Comment
-
Ik heb nieuwe banden nodig om mijn Alpina Classic velgen. Je weet wel, die met het verborgen ventiel.
Kan iemand me een bandencentrale aanraden die zeker geen problemen gaat hebben met dit type velgen? Ik heb al gehoord dat sommige bandenboeren er een potje van kunnen maken.
Comment
-
Auto Rallye Center in Menen die weten zeker wat ze moeten doen ben zelf al geweest met mijn velgen In 18 voor winter banden en met mijn 19 voor mijn zomerbanden.
Moet zeggen dat zijn zeker en vast geen boeren want zelf alpina fabriek weet er niet veel over heb ik ondervonden en die mensen van de winkel konden me wel verder helpen.
Zeker een aanrader zijn ook heel goed in prijs!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenIk heb nieuwe banden nodig om mijn Alpina Classic velgen. Je weet wel, die met het verborgen ventiel.
Kan iemand me een bandencentrale aanraden die zeker geen problemen gaat hebben met dit type velgen? Ik heb al gehoord dat sommige bandenboeren er een potje van kunnen maken.
Comment
Comment