Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...4&pageNumber=4

Wat een prachtexemplaar voor een redelijke prijs
    tsjechië lijkt mij wel nogal ver om een auto te gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      tsjechië lijkt mij wel nogal ver om een auto te gaan halen.
      Oei nie gezien dat het bij eene tsjech was
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Dan heb ik liever deze: http://bit.ly/aSaeDK

Een échte klassieker. Maar een B3 BT zal ook wel niet slecht rijden, zeker

Comment

• Nog een opmerkelijke Alpina te koop:

B12 6.0 voor €4000... Heb de verkoper om wat uitleg gevraagd, want dat lijkt me wat weinig.
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Natuurlijk, met BIV (€1734.95), wegentaks (€2659.67) en verzekering (€1300) heb je al €9700 uitgegeven en nog geen meter gereden.
          Last edited by ; 18/05/2010, 12:05. Reden: ad verwijderd

Comment

• B12 voor 4000 euro - Mechels verkoper met Brussels telefoonnummer - lot of bullshit - Autoscout zou wat beter moeten controleren ((((((((

Comment

• Telefoonnummer is van een loodgieter uit Schaarbeek. Misschien werkt hij daar.
              Ik zal hem het voordeel van de twijfel gunnen en wachten op de feedback op mijn mail.

Comment

• En toch blijf ik deze 21'ers van Alpina zeer knap vinden voor de BMW 7.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                  Nog een opmerkelijke Alpina te koop:

B12 6.0 voor €4000... Heb de verkoper om wat uitleg gevraagd, want dat lijkt me wat weinig.
                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Natuurlijk, met BIV (€1734.95), wegentaks (€2659.67) en verzekering (€1300) heb je al €9700 uitgegeven en nog geen meter gereden.
                  Scam

Verkeersbord is uit Duitsland
                  Plaathouder voor en achter is Duits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                    Bij mijn vaste bandenboer---> Banden Deboosere in Ingelmunster, hadden ze er alvast geen problemen mee.
                    ik ga er morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      En toch blijf ik deze 21'ers van Alpina zeer knap vinden voor de BMW 7.

Komt dat uit een test, BMWMB? Zo ja, graag de link!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Scam

Verkeersbord is uit Duitsland
                        Plaathouder voor en achter is Duits.
                        Reactie gehad van de "verkoper", blijkbaar vertaald via Google Translate of zoiets. 't Zal wel een scam zijn.

{
                        Hallo,
                        Ik spreek geen Nederlands, ik gebruik een vertaling website, ik hoop dat je kunt spreken Engels.

Allereerst wil ik vermelden dat de auto is nu gevestigd in Spanje.
                        Ik was getrouwd in België, maar helaas moet ik gescheiden na 6 maanden. Nu ben ik in Malaga, Spanje (waar mijn familie is uit) en de auto is hier met mij. Ik kocht de auto's uit België en heeft nog Blegium registratie en het aantal platen, zodat je niet hoeft te betalen belastingen of verzekeringen vergoedingen voor het geval ik Shipp de auto vanuit Spanje naar België. De auto is in perfecte staat, de carrosserie is immaculate, geen krassen, deuken of verborgen gebreken, evenals het interieur in uitstekende niet-roken voorwaarde, nooit geïmpliceerd in ieder ongeval of schade.
                        U krijgt van mij de sleutels en alle documenten tot registratie van de auto op uw naam. Ik verzeker u dat de auto is perfect en wordt u volledig tevreden is met het
                        Laat me weten als u nog verdere informatie of als u wenst te kopen, mijn auto.

Bedankt!
                        }
                        Last edited by ; 21/05/2010, 13:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                          Reactie gehad van de "verkoper", blijkbaar vertaald via Google Translate of zoiets. 't Zal wel een scam zijn.

{
                          Hallo,
                          Ik spreek geen Nederlands, ik gebruik een vertaling website, ik hoop dat je kunt spreken Engels.

Allereerst wil ik vermelden dat de auto is nu gevestigd in Spanje.
                          Ik was getrouwd in België, maar helaas moet ik gescheiden na 6 maanden. Nu ben ik in Malaga, Spanje (waar mijn familie is uit) en de auto is hier met mij. Ik kocht de auto's uit België en heeft nog Blegium registratie en het aantal platen, zodat je niet hoeft te betalen belastingen of verzekeringen vergoedingen voor het geval ik Shipp de auto vanuit Spanje naar België. De auto is in perfecte staat, de carrosserie is immaculate, geen krassen, deuken of verborgen gebreken, evenals het interieur in uitstekende niet-roken voorwaarde, nooit geïmpliceerd in ieder ongeval of schade.
                          U krijgt van mij de sleutels en alle documenten tot registratie van de auto op uw naam. Ik verzeker u dat de auto is perfect en wordt u volledig tevreden is met het
                          Laat me weten als u nog verdere informatie of als u wenst te kopen, mijn auto.

Bedankt!
                          }
                          Inderdaad, typisch scam

Comment

• Ik zal het eens rapporteren bij Autoscout, zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              En toch blijf ik deze 21'ers van Alpina zeer knap vinden voor de BMW 7.

Ik ook vooral IRL zijn die dingen imposant
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Komt dat uit een test, BMWMB? Zo ja, graag de link!
                                Yep. http://www.caranddriver.com/reviews/...t_drive_review
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• This is heavy-duty engineering that's all about reliability and durability. Many of these cars end up in hot places like Hong Kong or the United Arab Emirates, where they see duty as stoplight racers, so there's a bigger radiator, an oil cooler and three bigger intercoolers, not to mention a rear differential cooler. There are so many coolers here, you'd think a nuclear reactor was locked inside.

Comment

• "But the coolest feature is dual-stage dynamic traction control. Stage One is BMW stock (wheelspin is regulated immediately), but set the car on Stage Two and it can tell if you're intending to slide. If there's an abrupt change in slip angle (think patch of wet leaves), the DTC will still rein things in, but if the change is progressive, your wildest drift is allowed!"

Comment

• Ik had ergens iets gelezen van de xDrive op de B7biturbo, dat die (deels) uitschakelbaar is. Klopt dat? Is dat bij niet-Alpina BMW-modellen ook zo?

Comment

• De B6 S is blijkbaar niet meer te bestellen?

Comment

Working...
                                          X