Oorspronkelijk geplaatst door Ambi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtentsjechië lijkt mij wel nogal ver om een auto te gaan halen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Dan heb ik liever deze: http://bit.ly/aSaeDK
Een échte klassieker. Maar een B3 BT zal ook wel niet slecht rijden, zeker
Comment
-
Nog een opmerkelijke Alpina te koop:
B12 6.0 voor €4000... Heb de verkoper om wat uitleg gevraagd, want dat lijkt me wat weinig.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Natuurlijk, met BIV (€1734.95), wegentaks (€2659.67) en verzekering (€1300) heb je al €9700 uitgegeven en nog geen meter gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenNog een opmerkelijke Alpina te koop:
B12 6.0 voor €4000... Heb de verkoper om wat uitleg gevraagd, want dat lijkt me wat weinig.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Natuurlijk, met BIV (€1734.95), wegentaks (€2659.67) en verzekering (€1300) heb je al €9700 uitgegeven en nog geen meter gereden.
Verkeersbord is uit Duitsland
Plaathouder voor en achter is Duits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenBij mijn vaste bandenboer---> Banden Deboosere in Ingelmunster, hadden ze er alvast geen problemen mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn toch blijf ik deze 21'ers van Alpina zeer knap vinden voor de BMW 7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenScam
Verkeersbord is uit Duitsland
Plaathouder voor en achter is Duits.
{
Hallo,
Ik spreek geen Nederlands, ik gebruik een vertaling website, ik hoop dat je kunt spreken Engels.
Allereerst wil ik vermelden dat de auto is nu gevestigd in Spanje.
Ik was getrouwd in België, maar helaas moet ik gescheiden na 6 maanden. Nu ben ik in Malaga, Spanje (waar mijn familie is uit) en de auto is hier met mij. Ik kocht de auto's uit België en heeft nog Blegium registratie en het aantal platen, zodat je niet hoeft te betalen belastingen of verzekeringen vergoedingen voor het geval ik Shipp de auto vanuit Spanje naar België. De auto is in perfecte staat, de carrosserie is immaculate, geen krassen, deuken of verborgen gebreken, evenals het interieur in uitstekende niet-roken voorwaarde, nooit geïmpliceerd in ieder ongeval of schade.
U krijgt van mij de sleutels en alle documenten tot registratie van de auto op uw naam. Ik verzeker u dat de auto is perfect en wordt u volledig tevreden is met het
Laat me weten als u nog verdere informatie of als u wenst te kopen, mijn auto.
Bedankt!
}
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenReactie gehad van de "verkoper", blijkbaar vertaald via Google Translate of zoiets. 't Zal wel een scam zijn.
{
Hallo,
Ik spreek geen Nederlands, ik gebruik een vertaling website, ik hoop dat je kunt spreken Engels.
Allereerst wil ik vermelden dat de auto is nu gevestigd in Spanje.
Ik was getrouwd in België, maar helaas moet ik gescheiden na 6 maanden. Nu ben ik in Malaga, Spanje (waar mijn familie is uit) en de auto is hier met mij. Ik kocht de auto's uit België en heeft nog Blegium registratie en het aantal platen, zodat je niet hoeft te betalen belastingen of verzekeringen vergoedingen voor het geval ik Shipp de auto vanuit Spanje naar België. De auto is in perfecte staat, de carrosserie is immaculate, geen krassen, deuken of verborgen gebreken, evenals het interieur in uitstekende niet-roken voorwaarde, nooit geïmpliceerd in ieder ongeval of schade.
U krijgt van mij de sleutels en alle documenten tot registratie van de auto op uw naam. Ik verzeker u dat de auto is perfect en wordt u volledig tevreden is met het
Laat me weten als u nog verdere informatie of als u wenst te kopen, mijn auto.
Bedankt!
}
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn toch blijf ik deze 21'ers van Alpina zeer knap vinden voor de BMW 7.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKomt dat uit een test, BMWMB? Zo ja, graag de link!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
This is heavy-duty engineering that's all about reliability and durability. Many of these cars end up in hot places like Hong Kong or the United Arab Emirates, where they see duty as stoplight racers, so there's a bigger radiator, an oil cooler and three bigger intercoolers, not to mention a rear differential cooler. There are so many coolers here, you'd think a nuclear reactor was locked inside.
Comment
-
"But the coolest feature is dual-stage dynamic traction control. Stage One is BMW stock (wheelspin is regulated immediately), but set the car on Stage Two and it can tell if you're intending to slide. If there's an abrupt change in slip angle (think patch of wet leaves), the DTC will still rein things in, but if the change is progressive, your wildest drift is allowed!"
Comment
Comment