Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat vind ik nu eens een afschuwelijk interieur...

Comment

• Comment

• Ik kan veel verdragen qua interieur combinaties maar dat is er echt wel over. Laten we zeggen dat het iets is voor de plaatselijke pimp om de hoek

Comment

• Ik denk dat dat irl een héél pak minder licht zal uitvallen.
          Geen echte fan, maar écht lelijk vind ik het alvast niet. Eens in the flesh zien alvorens te oordelen!

Comment

• 't Is ... euhm ... speciaal. Ben er alvast niet voor.

Alcantara biedt Alpina al erg lang aan, van in 't begin dat dat beschikbaar werd in de autobranche, denk ik. Maar je ziet 't inderdaad niet veel. Als je daar even veel voor moet betalen als voor leder, njah, 't blijft kunststof uiteindelijk.

Comment

• Alpina-kalender 2011 vanaf nu te bestellen:

Direct bestellen, zie!

Edit: besteld!
              Last edited by ; 08/11/2010, 12:19.

Comment

• Knap gekozen interieur vind ik, zie je niet vaak op de E36's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                  Alpina-kalender 2011 vanaf nu te bestellen:

http://www.alpina-automobiles.com/al...ttproducts_pi1[backPID]=3325&tx_ttproducts_pi1[product]=90&cHash=6efdfd0abf

Direct bestellen, zie!

Edit: besteld!
                  Ook besteld, schitterend!

Comment

• Dear Mr. xxxxx,

Thank you very much for your kind email and your interest in visiting ALPINA. We are happy to hear that you are the proud owner of a BMW ALPINA B10 3.5..

Unfortunately we cannot welcome you at our facilities in Buchloe. This is due to the new ALPINA Engineering Centre that we've opened here on site which is currently engaged in BMW Group projects. Sadly, due to the more stringent BMW secrecy agreements that we've signed, we're not presently able to offer factory tours. We kindly ask for your understanding.

I wish you all the best and furtheron a lot of pleasure with your BMW ALPINA B10 3,5.

Kind regards
                    Angelika Joerg-Kane
                    Balen!
                    Dit weekend ook 'ns zien om die kalender te bestellen, sieht gut aus!

Comment

• Authentiek?

Comment

• Hallow.

Comment

• Staat nu in de gietende regen en harde wind buiten :

Comment

• Iemand een idee of, en zoja, wanneer er een Alpina B5 Allrad komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Iemand een idee of, en zoja, wanneer er een Alpina B5 Allrad komt?
                              Gokje: Genève 2012.

Comment

Iemand een idee of, en zoja, wanneer er een Alpina B5 Allrad komt?
                                Kanshebber voor bij jou, thuis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Kanshebber voor bij jou, thuis?
                                  Beetje boven budget, helaas. Komt ook een jaar te laat. Bovendien wil mijn moeder absoluut geen automaat. Ook geen B3 dus.

Ik vroeg het dus gewoon uit nieuwsgierigheid.

Comment

• Zonde! 't Lijkt mij een geschift vette kar, en in combo met Allrad moét dat een schitterende all-rounder zijn.
                                    Geen automaat is wel balen, dat sluit al een héle hoop karren uit.
                                    Dient er sowieso vierwielaandrijving te zitten op de volgende bij jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Zonde! 't Lijkt mij een geschift vette kar, en in combo met Allrad moét dat een schitterende all-rounder zijn.
                                      Geen automaat is wel balen, dat sluit al een héle hoop karren uit.
                                      Dient er sowieso vierwielaandrijving te zitten op de volgende bij jullie?
                                      Ze wil ook geen RWD.

Comment

Ze wil ook geen RWD.
                                        Gij hebt geen manuele gekregen, dan zij ook niet hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Gij hebt geen manuele gekregen, dan zij ook niet hè.
                                          Manueel moet het so-wie-so zijn, dat is een van de hoofdredenen waarom ze niet graag met de Z4 rijdt.

Comment

Working...
                                          X