Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het feit dat Alpina in het verleden vaak samenwerkte met hoogwaardige fabrikanten van oa. zetels/stoelen vind ik op zich al een ongelooflijk knap gegeven. Eerst was het bij mijn weten Scheel (waarvan je op ebay nog sporadisch een setje vindt, tegen astronomische prijzen), en daarna zijn ze overgestapt op Recaro's (die ook al niet bijzonder laag geprijsd worden bij afzonderlijke verkoop). Hoe ze't nu doen weet ik niet, ik schat eigen ontwikkeling samen met BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn de B12 met een 5 liter en, naar ik meen, rond de 350pk en 450 koppel: http://pistonheads.com/sales/2208450.htm
Die laatste is echt'n onvoorstelbaar knap ding, zoals volgende foto getuigt:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenWat is dat spel links? Die wielen lijken die 2delige van een E39, maar die luchthappers bovenaan die wielkas?
Ik heb geen weet van een Alpina-model dat dergelijke luchthappers heeft.
Comment
-
Pff... Die B12 zeg.
En dit onderscheidt verkopers van liefhebbers: "Even if you not interested in its purchase you are welcome to come over and have a listen!"
Maar als je de prijs meerekent, onwaarschijnlijk hoe veel auto voor je geld je krijgt bij die B11...
De overheid zou z'n premies nooit aan mij moeten uitloven, zoveel is zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie banden doen afbreuk aan de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenPff... Die B12 zeg.
En dit onderscheidt verkopers van liefhebbers: "Even if you not interested in its purchase you are welcome to come over and have a listen!"
Maar als je de prijs meerekent, onwaarschijnlijk hoe veel auto voor je geld je krijgt bij die B11...
De overheid zou z'n premies nooit aan mij moeten uitloven, zoveel is zeker.
De eerste heeft ongetwijfeld een totaal verschillend karakter, en wie rijdt nu niet liever met een V12 op de Autobahn dan met een -in de vergelijking- magere 6 cilinder?
Comment
-
Volledig akkoord, maar dat vind ik bij zo'n B10 3.5/1 ook. Dat zijn simpelweg modellen die stilaan zullen stijgen in waarde. Nu zijn ze nog relatief laag te koop, maar eens ze de toer op gaan van de E30, zullen de E34's en de E32's ongetwijfeld ook stijgen. Dat zijn dingen die, en niet in het minste in Alpina-uitvoering, onvoorstelbaar veel plezier, comfort, exclusiviteit, craftsmanship... bieden, tegen een -momenteel- relatief lage prijs.
Zo'n B12 is dan idd meer om te verzamelen, maar niettemin moet dat ding ook frequent gereden worden. 't Is er verdorie voor gemaakt!
Comment
-
Waaw! http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=186815029
Hebben hebben hebben!
"Alle buurten staan in het boekje." LOL
Te koop: Alpina B3 3.3 voor €79000. Iemand? Nee?
Edit: het gaat om nummer 159. Steeds onderhouden geweest bij BMW Kirsch ergens in Duitsland (zegt de eigenaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMisschien een stomme vraag, maar waarvoor staat de 'B' bij de Alpina modellen eigelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenBenzin, denk ik. Toch zeker tegenwoordig, nu er ook een D -> Diesel is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOorspronkelijk niet, maar ik ben vergeten waarvoor het dan wel stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenMss van Burkhard of Bovensiepen?
Comment
-
Comment