Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die foto's van de site had ik uiteraard al gezien, kleur ziet er daar gelijk iets te shiny uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      En met deze foto gaat de vergelijking mogelijks wel wat beter op.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Fantastisch
        Wel duur .
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Ik vind 't zonde van het interieur, die zetels zien er te nieuw uit

Comment

• dit lijkt me alleszins wel de moeite
            V12

Comment

• Dat of een E38 B12

Comment

• Geef mij toch maar de E32...

Comment

• Kijk daar gewoon naar...

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Knappe B3, is dit een Lavalina interieur? Die auto heeft alleszins wel veel leder aan boord!

Comment

Kijk daar gewoon naar...
                      Dat front

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187080232

Knappe B3, is dit een Lavalina interieur? Die auto heeft alleszins wel veel leder aan boord!
                        Ik geloof het wel, kijk maar naar de deuren.

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187080232

Hoe 't zit met de D3 en B3 qua Lavalina is me nog altijd 'n raadsel, maar dat ding heeft idd wel wat leder. Is 't anderzijds geen standaard interieurkleur van BMW?
                          Aan't kijken naar eentje voor je moeder, Tom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ik geloof het wel, kijk maar naar de deuren.
                            Dacht ik ook.

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Hoe 't zit met de D3 en B3 qua Lavalina is me nog altijd 'n raadsel, maar dat ding heeft idd wel wat leder. Is 't anderzijds geen standaard interieurkleur van BMW?
                            Aan't kijken naar eentje voor je moeder, Tom?
                            Aan de stikking op de zetels te zien is het BMW Individual van kleur (tenzij er bij het Lavalina leder ook altijd die stikking wordt gebruikt?), maar ik vermoed dat dit een Lavalina interieur is. Het zou mij sterk verwonderen dat ze zoveel leder geven voor minder dan de prijs van een Lavalina interieur?

Ik ben eens aan het rondkijken ja, er moet dringend iets komen, maar wat weten we nog steeds niet (vooral door tijdsgebrek eigenlijk).

Comment

• Ik heb geen flauw idee, D3/B3 + Lavalina is me 'n raadsel...

Spijtig genoeg heeft een B3 e9x nooit manueel, spijtig genoeg heeft een B5 noch manueel noch Allrad, en spijtig dat 't een nieuwe kar moet zijn want anders zou je richting E46 kunnen gaan, al is dat misschien wel een héél stuk terug?

Wat komt 't meest in aanmerking?

Comment

Ik heb geen flauw idee, D3/B3 + Lavalina is me 'n raadsel...

Spijtig genoeg heeft een B3 e9x nooit manueel, spijtig genoeg heeft een B5 noch manueel noch Allrad, en spijtig dat 't een nieuwe kar moet zijn want anders zou je richting E46 kunnen gaan, al is dat misschien wel een héél stuk terug?

Wat komt 't meest in aanmerking?
                                E46 is geen optie, te oud. Wat het meest in aanmerking komt is moeilijk te zeggen, ik probeer eerst RWD erdoor te krijgen (is nu aan het lukken) en dan automaat. Als dat niet lukt blijven er niet veel mogelijkheden open, helaas...

Comment

• RWD zou al 'n hele hoop meer mogelijkheden geven lijkt me zo, al zal dat niet binnen Alpina zijn Tenzij de D3 biturbo?

En zo'n Skoda Superb V6?

Comment

• Interessant om te zien wat ze nog OEM kunnen leveren voor (oude) Alpina's.

Comment

Dacht ik ook.

Aan de stikking op de zetels te zien is het BMW Individual van kleur (tenzij er bij het Lavalina leder ook altijd die stikking wordt gebruikt?), maar ik vermoed dat dit een Lavalina interieur is. Het zou mij sterk verwonderen dat ze zoveel leder geven voor minder dan de prijs van een Lavalina interieur?

Ik ben eens aan het rondkijken ja, er moet dringend iets komen, maar wat weten we nog steeds niet (vooral door tijdsgebrek eigenlijk).
                                      Leder BMW Individual Merino Saddle brown extended het is.
                                      Prijs. 7000€

Lavalina extended op 3 reeks: 10,500 €

Tips om lavalina te herkennen:

1. leder op deuren airbags blijft zwart. Alpina heeft geen toelating om dit te veranderen.
                                      2. kleur van onderdeel van de dashboard blijft zwart (enkel zetels en transmissie tunnel zijn opgekleden).

Comment

• Alright, merci voor de opheldering!

Comment

• Lavalina of niet. Het interieur is meer dan geslaagd zou dit echter iever in combinatie met spacegrau buitenkleur zien.

Comment

Working...
                                          X