Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ...wat niet wegneemt dat ik 'm graag eens zou zien volgens wat Alpina er van gemaakt heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      Bedoel je dat je 'n soortgelijke tekening of foto hebt gezien zoals hetgeen als eerste ontsnapte over de B5 biturbo F10?

Iets in die genre maar iets meer foto in de sneeuw. Een woord ; Prachtg

Comment

• Wordt deze op Genève 2011 voorgesteld?
        Iets gehoord van B5 biturbo + Allrad?

Comment

• Shopke van hoe hij er ongeveer zal uitzien.

Comment

• Komt die ook in ecomotive Grün-edition?

Comment

• Phils' Photoshops.

Front?

Comment

Komt die ook in ecomotive Grün-edition?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                  Phils' Photoshops.

Front?
                  Da's voor later. Dit is een teaser.

Comment

• Mopjes uitleggen is net als kijken naar emiel goelen
                    Alpinagrün bedoelde ik!
                    Alvast een knappe fotoshop, maar 't mist wel wat van de Alpina-touch vind ik. Normaal ietsje lager ofzo? Ik weet 't niet, ik mis iéts.

Comment

Mopjes uitleggen is net als kijken naar emiel goelen
                      Alpinagrün bedoelde ik!
                      Alvast een knappe fotoshop, maar 't mist wel wat van de Alpina-touch vind ik. Normaal ietsje lager ofzo? Ik weet 't niet, ik mis iéts.
                      Lager komt hij niet als ik de foto's van de F10 B5 biturbo bekijk.

Wat je zou kunnen missen:
                      - typische kleurtje
                      - gouden of zilveren striping opzij
                      - koeien van letters op de kofferklep
                      - nummerplaat uit OAL
                      - ...?

Comment

• 'n Typische Alpina-kleur en eventueel de striping zou idd al veel doen.
                        Nummerplaat uit OAL is te vet.
                        Zwitserse platen staan op 1 bij mij, maar Duitsers kunnen er ook wat van!
                        Misschien leende het design van de E61 zich er beter toe. Ik vond de kont van die touring trouwens ook 'rustiger' dan die van de F11.

Comment

• Comment

http://velocityresource.com/B5Touring.aspx

'n Typische Alpina-kleur en eventueel de striping zou idd al veel doen.
                            Nummerplaat uit OAL is te vet.
                            Zwitserse platen staan op 1 bij mij, maar Duitsers kunnen er ook wat van!
                            Misschien leende het design van de E61 zich er beter toe. Ik vond de kont van die touring trouwens ook 'rustiger' dan die van de F11.
                            Ik ind het jammer dat ze naar 4 uitlaten zijn overgestapt.

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Die is knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Ik ind het jammer dat ze naar 4 uitlaten zijn overgestapt.
                              Idem. En ik vraag me af of je via Buchloe kan regelen dat je maar twee uitlaten ziet, zoals bij de vorige B5, of dat je een 535i/d-stijl bumper krijgt met twee aparte pijpjes? Maar ik vind nergens een antwoord...
                              Lijkt me logisch van niet, als die uitlaatlijn ontworpen is om alles via vier pijpjes kwijt te raken?

Ooit hoorde ik 'n verhaal van iemand die een AMG had besteld en geen zin had om met die vier opzichtige pijpen rond te rijden. Toen hebben ze die uitlaattipjes afgezaagd, kromming naar beneden gemaakt en een normale bumper er op gezet.

Comment

• die 4 uitlaten storen mij niet echt, maar ik zou ze eens in het zwart willen zien.

al vond ik de 2 dikke pijpen van de vorige B5 (S) toch nog stoerder

Comment

Ooit hoorde ik 'n verhaal van iemand die een AMG had besteld en geen zin had om met die vier opzichtige pijpen rond te rijden. Toen hebben ze die uitlaattipjes afgezaagd, kromming naar beneden gemaakt en een normale bumper er op gezet.
                                  Dat is bij mijn weten geen verhaal, maar een optie bij AMG.

Moet bij zo'n Alpina ook lukken denk ik, aan de rechterkant twee naar beneden gebogen uitlaten en links gewoon zo laten. En dan een 530d bumper erop. Maar liever alles origineel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    die 4 uitlaten storen mij niet echt, maar ik zou ze eens in het zwart willen zien.

al vond ik de 2 dikke pijpen van de vorige B5 (S) toch nog stoerder
                                    Op de E34 B10 waren dat ook al best dikke knoerten van uitlaten, al weet ik niet of dat vergelijkbaar is met die van de B5(S).

En ja, liever alles origineel, maar er is een reden waarom veel mensen voor Alpina kiezen: de anonimiteit. En dat vervaagt nu wat, vind ik.

Die uitlaten in 't zwart kan evenwel een oplossing zijn ja, ik ben curieus!
                                    Phil, photoshop?

Comment

Op de E34 B10 waren dat ook al best dikke knoerten van uitlaten, al weet ik niet of dat vergelijkbaar is met die van de B5(S).

En ja, liever alles origineel, maar er is een reden waarom veel mensen voor Alpina kiezen: de anonimiteit. En dat vervaagt nu wat, vind ik.

Die uitlaten in 't zwart kan evenwel een oplossing zijn ja, ik ben curieus!
                                      Phil, photoshop?

Donkergroen metallic, bruin of zwart leder, houtafwerking, shadowline, zwarte uitlaten en nieren, zonder stickers en logo's.

Comment

• Bedankt! Op 'n lichte kleur merk je dat verschil wel niet zo fel spijtig genoeg.
                                        Donkergroen metallic, bruin of zwart leder, houtafwerking, shadowline, zwarte uitlaten en nieren, zonder stickers en logo's.
                                        Dat mag je ook altijd eens shoppen
                                        Voor mij ongetwijfeld geen zwart qua interieur. Liefst iets warm.
                                        Buitenkant Alpinagrün oftewel Azuritschwarz. Die zwarte nieren ben ik curieus naar op 'n groene.

Comment

• Als je wil kan je die rendering trouwens eens op't www gooien ofzo, benieuwd wat de reacties zijn!

Comment

Working...
                                          X