Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
True. Maar de E39 B10 heeft me eerlijk gezegd nooit écht aangesproken. In Touring vind ik 'm -zoals quasi alle karren- het knapst. Binnen dit en enkele jaren kan je denk ik de B5's wel eens goeiekoop op de kop tikken. Al blijft dat natuurlijk geschift qua taksen ed.
Zo verschrikkelijk jammer van dat stuur... Kon je dat niet krijgen met sportstuur?
Dat is inderdaad spijtig in onze E60 vervangwagen stoorde mij het ook al dat het zo lelijk is.
Het stuurt ook niet zo fijn volgens mijne pa als dat van de E92, het is te groot.
True. Maar de E39 B10 heeft me eerlijk gezegd nooit écht aangesproken. In Touring vind ik 'm -zoals quasi alle karren- het knapst. Binnen dit en enkele jaren kan je denk ik de B5's wel eens goeiekoop op de kop tikken. Al blijft dat natuurlijk geschift qua taksen ed.
B10 3.3 Touring spreekt me wel nog aan. Vooral omdat je dan ALPINA kan rijden maar met een betaalbaar blok. Zou me binnen enkele jaren wel nog eens zoeentje willen zoeken, aangezien een 4.6 liter er wat over is voor een pas afgestudeerde. Heb wel geen idee van de productieaantallen.
B10 3.3 Touring spreekt me wel nog aan. Vooral omdat je dan ALPINA kan rijden maar met een betaalbaar blok. Zou me binnen enkele jaren wel nog eens zoeentje willen zoeken, aangezien een 4.6 liter er wat over is voor een pas afgestudeerde. Heb wel geen idee van de productieaantallen.
Waar ik nu aan denk, er heeft hier ooit op het forum een schitterende fotoshoot gestaan van een B10 3.3 touring op Nederlands kenteken. Is wel al een aantal jaren geleden.
Er staat 'r eentje te koop in Duitsland.
Eén van de 15 switch-tronics blijkbaar, Genève 2001-exemplaar, Lavalina-interieur dat er best (positief) speciaal uit ziet, "Instrumentenkombi ist Einzelstück - mit silberen Ringen"... Knap ding, en blijkbaar echt wel 'n zeldzaam stuk! 't Is nummer 045
E46 Alpina's konden me eerst niet boeien, dan stilaan wel. E39's nu blijkbaar ook wel stilletjes aan
Comment