Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    De B5 is niet bijster geslaagd (ik vind het front knapper met M-pack), de B7 des te meer.
    Schitterende kar!
    Idem hier, de B7 is pakken geslaagder dan de nieuwe B5. De F10 is imo het beste zonder M-pack, terwijl dit bij zijn voorganger een must was.

Comment

• Ik ben benieuwd om 'm een in the flesh te zien. Weinig heel enthousiaste reacties op foto, maar mensen die 'm al gezien hebben zijn toch positief. De B7 is wat 'plomper', maar ik kan er evengoed niet over oordelen, al denk ik dat m'n vermoeden wel zal bevestigd worden als je dat ding ziet staan

Comment

• De B7 is inderdaad zeer imposant! Ik heb er vorig jaar op het Autosalon naast gestaan en ingezeten.
        Pure luxe en kracht.

Comment

• De review die bij bovenstaande foto's (post van "Audi S8") hoort:

Review: 2011 BMW Alpina B7

Spelletje met een M3:
          "Try as it might, the BMW M3 Coupe can't lose the Alpina B7. The two of us are an unlikely automotive pair, playing cat-and-mouse on one long road to nowhere deep in the reaches of an unincorporated area of the California coastal mountains. The air is cool and the canyons are mostly quiet. Only the sound of two wailing V8s breaks the silence."

Comment

• Ik vind de B7 nu met al z'n addenda eigenlijk best vulgair overkomen. "Look at me I'm a russian without taste" recht van de productieband. Vies. Op foto vond ik 'm afzichtelijk, live vond ik 'm nog altijd niet best. De B5 heb ik pas op foto gezien nadat ik 'm live op Goodwood heb kunnen bekijken ... en de B5 live bevalt me wel.

De '7 is zoveel knapper zonder al die addenda. Zelfs 't M Pack vind ik een stap achteruit inzake looks. En ook bij de '5 heb ik dat nu: mooier zonder dan met M Pack.

Voor mij dan ook véél liever een 760i dan een B7...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik vind de B7 nu met al z'n addenda eigenlijk best vulgair overkomen. "Look at me I'm a russian without taste" recht van de productieband. Vies. Op foto vond ik 'm afzichtelijk, live vond ik 'm nog altijd niet best. De B5 heb ik pas op foto gezien nadat ik 'm live op Goodwood heb kunnen bekijken ... en de B5 live bevalt me wel.

De '7 is zoveel knapper zonder al die addenda. Zelfs 't M Pack vind ik een stap achteruit inzake looks. En ook bij de '5 heb ik dat nu: mooier zonder dan met M Pack.

Al goed dat iedereen een verschillende smaak heeft, of we reden allemaal met een witte Prius.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik vind de B7 nu met al z'n addenda eigenlijk best vulgair overkomen. "Look at me I'm a russian without taste" recht van de productieband. Vies. Op foto vond ik 'm afzichtelijk, live vond ik 'm nog altijd niet best. De B5 heb ik pas op foto gezien nadat ik 'm live op Goodwood heb kunnen bekijken ... en de B5 live bevalt me wel.

't Hangt mijn inziens ook veel van de kleur af. Op autogespot (yeah...) zie je 'n aantal foto's staan van een B7 biturbo in een donkergrijze kleur, en dat is best te pruimen.

Comment

• http://www.alpina-automobiles.com/in...auchtwagen_pi1[cmd]=singleview&tx_bgmgebrauchtwagen_pi1[preowned]=759&cHash=da595d61739624aefaeb16d7cfc82609

Erg knap, al storen de chrome details me wat.
                  De deko-streifen zijn ook niet echt m'n ding op dat bordeaux.

Comment

• Link werkt niet voor mij.
                    Ik denk dat je deze bedoelt: http://bit.ly/fWvS2d

Niet slecht. Stevige prijs!

Comment

• Die bedoelde ik ja.
                      Stevige prijs inderdaad, en het absoluut niet waard om een dergelijke som te betalen voor een ander kleurtje. Maar 't is toch duidelijk dat zoiets zorgt dat het sneller verkoopt, als de prijs nog te rechtvaardigen is althans.
                      Een tijd geleden stond een E60 B5(S?) in 't Alpinagrün op mobile.de, en die was bij mijn weten op een week weg. Zwarte en zilveren exemplaren blijven wachten op 'n nieuwe baas...

Comment

• Alpina B3S 400pk vs M3 420pk
                        Toch een moeilijke keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Alpina B3S 400pk vs M3 420pk
                          Toch een moeilijke keuze
                          'pina als daily
                          M3 voor de track

Simpel. Toch?

Comment

• Ik was aan 't lezen op Alpinaboard.com, en per toeval klik ik op 't profiel van één van de members daar.
                            Wat die man allemaal heeft staan als geliefkoosde objecten
                            Nu heeft 'ie net een B10 4,6 bijgekocht.

Comment

• Nog 'ns wat zitten zoeken op thealpinaregister.com, blijkt dat die man op de koop toe nog 'ns van heel wat modellen altijd het eerste exemplaar heeft.
                              Ik schat dat 'ie er ongeveer 25 of zo heeft:
                              B7 Turbo S, B6 3.5S,
                              B12 5.0 8-serie(2x),
                              B12 5.7 8-serie,
                              B8 Touring, RLE,
                              B10 biturbo, B10 4,6,
                              B10 4,6 Touring,
                              B3 2.7 cabrio,
                              B3 3,3 cabrio,
                              nog een B3 3,3,
                              B12 5.0 7-serie (3x),
                              B12 6.0 E-kat,
                              B11 4,0, B6 2.8 (E21),
                              B6 2.8 (E36), B
                              7 Turbo (E24),
                              B7 Turbo (E2
                              ...

Comment

• Blijkbaar staat alles (zéér up to date) op deze website: http://www.alpina-maus.de/
                                Hij heeft er 22, waar vol lof over wordt gepraat op The Alpina Board

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Blijkbaar staat alles (zéér up to date) op deze website: http://www.alpina-maus.de/
                                  Hij heeft er 22, waar vol lof over wordt gepraat op The Alpina Board
                                  Ik zou wel eens foto's willen zien van zijn garage of hangar.

Comment

• Met dank aan Cedrick!

Comment

• Een pak te rommelig, die B5.

Comment

• nee vind hem echt perfect zo, msh nog een kleine verlaging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                          Ik zou wel eens foto's willen zien van zijn garage of hangar.

Comment

Working...
                                          X