mooi-mooi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heel erg jammer van z'n compleet verkeerd staande merk- en type-aanduiding. Nu lijkt 't alsof 't een maroefse pre-facelift 725tds is die na een ongeval met wat nieuwe stukken tot 'n facelift is omgebouwd, en met een aftermarket-uitlaatje en andere velgjes "zelf" tot een Alpina is verheven...
Zo moet 't staan, en niet anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHeel erg jammer van z'n compleet verkeerd staande merk- en type-aanduiding. Nu lijkt 't alsof 't een maroefse pre-facelift 725tds is die na een ongeval met wat nieuwe stukken tot 'n facelift is omgebouwd, en met een aftermarket-uitlaatje en andere velgjes "zelf" tot een Alpina is verheven...
Comment
-
Gilles, ik heb nog een prefacelift B3S gevonden
2002 52 Reg BMW ALPINA B3 S 3.4 Coupe Switch-tronic 39,000 miles, Individual Avus Blue Metallic. 305 Bhp 2003 Model, Grey Leather with Alpina Roundels, Alpina Switch-Tronic gearbox, Sat Nav & widescreen TV, Harmon Kardon Hi-Fi, 6-CD Player, Xenon Headlights, Heated Electric Seats, Alpina 18" Alloys, M3 Electric folding Door Mirrors, Auto-Dim Int mirror, Front Centre Armrest, Park distance control, Front and rear Alpina Spoiler, Full and complete Service history, HPI Clear, Immaculate in and out, UK main dealer supplied, Out of Office hours call 07973 414056, In stock now for immediate delivery. Number 008. 3.4 S 305 Bhp. Not to be mistaken with the 280 Bhp 3.3 that was replaced by the 3.4 for 2003 model year. Comprehensive warranty and dealer backup provided with all our used vehicles. Finance arranged and P/X taken. For more information call Jason Barker on 07973 414056. Veiwings by prior appointment please. £23,950.
edith zegt dat het weer nen Rosbief is met een voorkeur voor M spiegels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskitoch?
en op de E46?
Ik vraag me trouwens af of alles op dat Alpina Registry wel klopt. Ik heb zelf, persoonlijk, in 2 verschillende Alpina B10 V8s tourings gereden. Eén keer kort tijdens de persvoorstelling voor België (daar ook met de B3s limousine, de B3 Allrad touring, de B10 V8s limousine en de V8 roadster), en één keer bij JMM zelf, een dik jaar later. Als ik naar de productiecijfers kijk van de B10 V8s touring, zou dat willen zeggen dat ik dus de helft van het productie-aantal onder m'n gat heb gehad.
Tel daar dan nog die blauwe Hollandse of Luxemburgse B10 V8s touring bij die al een tijdje te koop staat op diverse sites, en we hebben 75% van de gemaakte karren?
Hard to believe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOp de E46 weet ik dat niet, 't stond me voor van niet, eerlijk gezegd...
Ik vraag me trouwens af of alles op dat Alpina Registry wel klopt. Ik heb zelf, persoonlijk, in 2 verschillende Alpina B10 V8s tourings gereden. Eén keer kort tijdens de persvoorstelling voor België (daar ook met de B3s, de B10 V8s limousine en de V8 roadster), en één keer bij JMM zelf, een dik jaar later. Als ik naar de productiecijfers kijk van de B10 V8s touring, zou dat willen zeggen dat ik dus de helft van het productie-aantal onder m'n gat heb gehad.
Tel daar dan nog die blauwe Hollandse of Luxemburgse B10 V8s touring bij die al een tijdje te koop staat op diverse sites, en we hebben 75% van de gemaakte karren?
Hard to believe...
zijn die cijfers niet enkel UK based?
Het menuutje bovenaan om op die pagina te komen zegt: "UK production figures"
Comment
Comment