Jizzed in me pants.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenJizzed in me pants.
Comment
-
Laat ons duidelijk zijn: ik ben wild van Alpina, en 'n E28 kan ik al helemaal smaken.
MichM3 heeft ooit 'ns een anekdote op bimmerboard gepost. E28 (of was 't een E12?) B7 Turbo met volle turbodruk vs. 993 Turbo. 993 Turbo reed er niet zomaar van weg. Verre van
En dan dat groen en de gouden Dekostreifen...
Ik ben echt wég van Alpina
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Jizzed in me pants.
Comment
-
Ik ga me 'r eens mee bezighouden deze terug te vinden. Of hij überhaupt nog in België is, en waar 'ie in België is. De B7S Turbo (E12) staat erg hoog op m'n verlanglijstje, en zo'n dingen tegenkomen als toen in Buchloe, hja... Da's magisch hé.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Blijft spijtig van het tekort aan cilinders.
Comment
-
Dan zoek ik me liever iets dat 10000 euro minder kost en een zes-in-lijn benzine heeft.
Alpina en diesel, het rijmt nog altijd niet voor mij.
Zum Beispiel: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=5
Wel veel geld voor een E36 natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenalpina maakt vette dingen, maar dit is er geen van imo
Comment
-
Die B8, dat moet een ongelooflijk blok zijn. Benieuwd of gTa ooit de kans heeft gehad om daarmee te rijden?
Net met iemand contact gehad die het Alpina-Archive beheert. Hij vertelde dat iemand de B7 S Turbo in België ooit had gezien als kleine jongen, en sindsdien zo gek is van dat model dat 'ie er 3 (drie!) heeft. Van één van de zeldzaamste Alpina's kan dat wel tellen. 60 stuks gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenMoonstone, schitterende kleur imo:
Comment
-
Comment