Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Op skireis en andere gelegenheden reeds aan den lijve ondervonden dat ge dan alvast zeer krenterig zijt geweest bij 't aanschaffen van demping van uwen uitlaat.
    Vanzelfsprekend, anders vermogensverlies!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Die advertentie heb ik al tientallen keren bekeken. Hopelijk ooit haalbaar...
      Ik blijf bij een B10 3.2 of 3.3, liefst Touring, als haalbare ALPINA. Meeste exemplaren draaien nu rond de 10 à 13.000 euro in okkasie.
      Ik ben er wel nog niet uit als ik switchtronic wil rijden.

Langs de andere kant, voor 12.000 euro rij je ook met een 530dA Sport Edition van Matthi's broer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
        Langs de andere kant, voor 12.000 euro rij je ook met een 530dA Sport Edition van Matthi's broer...
        Francis, you are banned from this topic.

Mijn B3 kostte iets meer in 2009, maar als daily driver kan je je m.i. (bijna) niks beters wensen: sneller dan 99% van het dagelijkse woonwerkverkeer, redelijk zuinig voor een 3300cc (als je discipline hebt), comfortabele ophanging, enz... Natuurlijk moet je de kosten buiten beschouwing laten.

Het voorbij weekend ben ik op en af gereden naar de Mont Ventoux (2354km op 3 dagen) en ik heb gemerkt dat mijn B3 comfortabeler is als onze ex-Touran. 500km aan een stuk bij 140 cruise control zonder enig probleem.

Een Alpina on the track : het gaat, maar het is niet ideaal. Te zwaar en de vering is te comfortabel afgestemd.

Mocht ik het budget hebben: XC60 voor de vrouw, B3 BT voor mij en iets voor op het circuit.
        Perfection!

Maar bon, iedereen zijn goesting of we reden allemaal met bruine Superben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Die advertentie heb ik al tientallen keren bekeken. Hopelijk ooit haalbaar...
          She's mine! MINE, I say! We wants it! My precious!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ik heb vrij uitgebreid met die Roadster S gereden, het klikte niet voor mij!
          Respect dat je "voor mij" typtege. Niks dat mij zo kwaad maakt dan iemand die zegt "het trekt op niks". Beter: "ik vind het niet mooi"

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
          Komaan, seg ! Die kids ? Da's toch eenvoudig ! Je rijdt gewoon 3 keer op en af. Kids will love it ! En jij hebt 3 keer plezier !
          Had gezegd: de jongste rijdt mee, de 2 oudsten gaat te voet. Ze waren niet akkoord.
          Het is nu al: "Papa, geef eens gas!"
          En deze winter mijn zoon bij het zien van een besneeuwde parking: "Papa, doe eens een donut!" #trots, pinkt traatje weg...

Comment

Op skireis en andere gelegenheden reeds aan den lijve ondervonden dat ge dan alvast zeer krenterig zijt geweest bij 't aanschaffen van demping van uwen uitlaat.
            Thahaha
            En 't is nog waar ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten

Respect dat je "voor mij" typtege. Niks dat mij zo kwaad maakt dan iemand die zegt "het trekt op niks". Beter: "ik vind het niet mooi"
              ²
              Word ik zeer kregelig van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                ²
                Word ik zeer kregelig van!
                Vind jij!

Comment

Vind jij!

Comment

• Some say he can be tracked down in a dense forest at night by the luminescent trail of gas he emits. Some say he can turn water, wood and leaves into pricy carbon hopup parts merely by staring at it. All we know is, he's never grumpy but only cute.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
                      Ik doe de mijne nooit meer weg!!! Momenteel slechts 25000km op de teller! Hoop dat ie waardevast blijft!

Wat kan het jou schelen of hij nu zijn waarde houd of niet,ge doet hem toch nooit meer weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                        Ik blijf bij een B10 3.2 of 3.3, liefst Touring, als haalbare ALPINA.
                        ALPINA B10 3.3 Touring
                        Schitterend , wel nogal duur.

B10 V8(s) is natuurlijk nog vetter, maar de kosten zijn dan ook navenant.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Knappe kleur, maar je wil écht de Recaro's en niet deze zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                Zalige bak he
                                Spijtig zeer moeilijk te vinden tweedehans in België en duur in vergelijking met een M.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Knappe kleur, maar je wil écht de Recaro's en niet deze zetels.
                                  Bestaan die ook in leder? Ik zou deze kar er toch niet voor laten staan denk ik, helaas kan ik nu het geld er nog niet voor neerleggen. Als mijn huis maar snel af is, dan zal er snel zoiets bijkomen.

Waar is het topic van jouw B10 eigenlijk naartoe? Heb je die weggedaan of zo?

Edit: Ja dus
                                  Last edited by ; 12/06/2011, 19:13.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Mooie foto!

ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
                                      HAVEN GENT

Comment

• ABnormaal dik.

Comment

Working...
                                        X