Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie advertentie heb ik al tientallen keren bekeken. Hopelijk ooit haalbaar...
Ik ben er wel nog niet uit als ik switchtronic wil rijden.
Langs de andere kant, voor 12.000 euro rij je ook met een 530dA Sport Edition van Matthi's broer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenLangs de andere kant, voor 12.000 euro rij je ook met een 530dA Sport Edition van Matthi's broer...
Mijn B3 kostte iets meer in 2009, maar als daily driver kan je je m.i. (bijna) niks beters wensen: sneller dan 99% van het dagelijkse woonwerkverkeer, redelijk zuinig voor een 3300cc (als je discipline hebt), comfortabele ophanging, enz... Natuurlijk moet je de kosten buiten beschouwing laten.
Het voorbij weekend ben ik op en af gereden naar de Mont Ventoux (2354km op 3 dagen) en ik heb gemerkt dat mijn B3 comfortabeler is als onze ex-Touran. 500km aan een stuk bij 140 cruise control zonder enig probleem.
Een Alpina on the track : het gaat, maar het is niet ideaal. Te zwaar en de vering is te comfortabel afgestemd.
Mocht ik het budget hebben: XC60 voor de vrouw, B3 BT voor mij en iets voor op het circuit.
Perfection!
Maar bon, iedereen zijn goesting of we reden allemaal met bruine Superben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie advertentie heb ik al tientallen keren bekeken. Hopelijk ooit haalbaar...
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb vrij uitgebreid met die Roadster S gereden, het klikte niet voor mij!
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenKomaan, seg ! Die kids ? Da's toch eenvoudig ! Je rijdt gewoon 3 keer op en af. Kids will love it ! En jij hebt 3 keer plezier !
Het is nu al: "Papa, geef eens gas!"
En deze winter mijn zoon bij het zien van een besneeuwde parking: "Papa, doe eens een donut!" #trots, pinkt traatje weg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp skireis en andere gelegenheden reeds aan den lijve ondervonden dat ge dan alvast zeer krenterig zijt geweest bij 't aanschaffen van demping van uwen uitlaat.
En 't is nog waar ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
Respect dat je "voor mij" typtege. Niks dat mij zo kwaad maakt dan iemand die zegt "het trekt op niks". Beter: "ik vind het niet mooi"
Word ik zeer kregelig van!
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk BerichtenIk doe de mijne nooit meer weg!!! Momenteel slechts 25000km op de teller! Hoop dat ie waardevast blijft!
Wat kan het jou schelen of hij nu zijn waarde houd of niet,ge doet hem toch nooit meer weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk blijf bij een B10 3.2 of 3.3, liefst Touring, als haalbare ALPINA.
Schitterend , wel nogal duur.
B10 V8(s) is natuurlijk nog vetter, maar de kosten zijn dan ook navenant.
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Spijtig zeer moeilijk te vinden tweedehans in België en duur in vergelijking met een M.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKnappe kleur, maar je wil écht de Recaro's en niet deze zetels.
Waar is het topic van jouw B10 eigenlijk naartoe? Heb je die weggedaan of zo?
Edit: Ja dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Mooie foto!
ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
HAVEN GENT
Comment
Comment