Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en de grote foto wilt ni

- ik herken de oprit van Bovensiep aan de klinkerkes & het motief
    - de bumper vooraan is precies anders
    - de nieuwe styling van Alpina in 19" liggen derop

D3 Coupé?
    Last edited by ; 27/09/2006, 12:46.

Comment

• edit: got him

bummer, standaard bumper

anyhow, de velgen gaan 'm goed

Comment

• Is dat 19"? Lijkt me bijna 20". Maar 't zal wel 19" zijn.

Tsjah, ik verwacht die eventuele D3 Coupé niet zo erg snel. Wel leuke kar.

Comment

• te koop

Prachtig

Comment

• Zijn die uitlaten origineel?
            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
              Zijn die uitlaten origineel?
              Volgens google niet. Beetje zonde om zo'n afvoerbuizen onder zo'n mooie wagen te steken.

Comment

• Vandaag ontdekt dat er op een paar kilometer van m'n deur een Alpina B6 2.8 staat te verkommeren... hoe zeldzaam is dat eigenlijk?

EDIT: fok er bestaan blijkbaar verschillende modellen B6 2.8... ff een foto zoeken ter verduidelijking

EDIT2: twas dus een E21, zag er ongeveer uit als op volgende foto:

EDIT3: ik heb ergens gevonden dat er maar 533 van zijn gemaakt; misschien dat ik beter toch eens foto's ga maken
                Last edited by ; 13/10/2006, 21:20.

Comment

• Prachtige velg...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                    Vandaag ontdekt dat er op een paar kilometer van m'n deur een Alpina B6 2.8 staat te verkommeren... hoe zeldzaam is dat eigenlijk?

EDIT: fok er bestaan blijkbaar verschillende modellen B6 2.8... ff een foto zoeken ter verduidelijking

EDIT2: twas dus een E21, zag er ongeveer uit als op volgende foto:

EDIT3: ik heb ergens gevonden dat er maar 533 van zijn gemaakt; misschien dat ik beter toch eens foto's ga maken
                    Foto van gaan maken? Kopen die handel en restaureren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy
                      Foto van gaan maken? Kopen die handel en restaureren!
                      bwa er zijn wel alpina's die ik liever zie dan deze kweet eigenlijk niet eens of ie te koop staat...

Comment

• Kent er iemand een eigenaar van een (E62/E63) Alpina B6?
                        Ik zou graag een dubbelshoot doen met deze (E24) B7 Turbo Coupe.

Comment

• Comment

bwa er zijn wel alpina's die ik liever zie dan deze kweet eigenlijk niet eens of ie te koop staat...
                            Als hij staat te verkommeren is hij te koop hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                              Uhu!

Gaat es informeren aub...

Comment

• Of laat mij weten waar ie staat, dan loop ik wel es langs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni

Qua interieur: je vindt verre niets beters, maar miljaarde wat is dat uiterlijk toch een lelijke mossel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                    je zou verbaasd zijn hoeveel leuke wagens er staan te verkommeren zonder dat ze te koop zijn
                                    kzal dan eens foto's gaan maken als ik eens tijd heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                                      Of laat mij weten waar ie staat, dan loop ik wel es langs
                                      ken je heule een beetje? Als je van het centrum richting de menenpoort rijdt heb je daar een spoorweg (aan videotheek 99), een klein beetje verder heb je op je rechterkant een tankstation, daar staat ie

Comment

ken je heule een beetje? Als je van het centrum richting de menenpoort rijdt heb je daar een spoorweg (aan videotheek 99), een klein beetje verder heb je op je rechterkant een tankstation, daar staat ie
                                        Echt!? Vroeger passeerde ik daar bijna dagelijks, en nog nooit zien staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          Qua interieur: je vindt verre niets beters, maar miljaarde wat is dat uiterlijk toch een lelijke mossel
                                          Alle nieuwe BMW's zijn mormels.

Top was de E46 en dan een diep dal.

Comment

Working...
                                          X