Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149137263&__lp=1&scopeId=C&sor tOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=D ESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelV ariant1.modelId=8&negativeFeatures=EXPORT⟨=de&page Number=1
    Stond tot voor enkele dagen te koop en is net verkocht geweest, ergens eind deze week, naar Duitsland. (€13.750 vraagprijs maar hij is weggegaan voor wat minder, heb ik ergens gelezen)

Staat nu terug te koop voor €21.000
    Nieuwe eigenaar is zelfs niet te beroerd om foto's van de vorige eigenaar te gebruiken, enkel een duizendje kilometers heeft hij er meer op gezet.

Comment

• Die zetels, azo comfortabel eruitzien
      Zitten in een B10 4,6 Touring, meer bepaald #001.

Comment

• juist gezien op de site van alpina dat ze nu ook carbonnen onderdelen uitvoeren enkel voor alpina modellen

Comment

• Iemand een idee met wat Alpina allemaal zal staan op Frankfurt?
          B7 biturbo en B5 biturbo ongetwijfeld, 3-reeks blijkt niet meer te kunnen.
          Maar zouden ze de B6 biturbo lanceren? Of iets anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Die zetels, azo comfortabel eruitzien
            Zitten in een B10 4,6 Touring, meer bepaald #001.
            Dikste zetels ever !

Comment

Iemand een idee met wat Alpina allemaal zal staan op Frankfurt?
              Ja, nog iets. Iets onverwachts.

Comment

• Ik ga er niet geraken and I hate it.

Zoveel premières die 'k wou zien... En de IAA missen is meteen 2 jaar moeten wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik ga er niet geraken and I hate it.

Zoveel premières die 'k wou zien... En de IAA missen is meteen 2 jaar moeten wachten.
                  Ik heb de vorige editie moeten missen! 3 jaar op m'n honger moeten zitten, gelukkig deze keer wel weer van de partij!

Comment

Iemand een idee met wat Alpina allemaal zal staan op Frankfurt?
                    Check deze link. Rechts staat een afbeelding van Alpina, lijkt me een B6 cabrio te zijn!
                    Last edited by ; 23/08/2011, 22:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ja, nog iets. Iets onverwachts.
                      Tell me more?

Bedankt voor de link, Tom!

Comment

Tell me more?

Bedankt voor de link, Tom!
                        Link vergeten bijplakken. Secondje!

Comment

• Bedankt voor de link², Tom!
                          De B6 biturbo leek me echter vrij logisch, maar zit er nog iets anders aan te komen?
                          Andere motorisatie in bestaande modellen? 'n Staaltje van typische oldskool Alpina-heid zoals een V8 in iets waar geen V8 in hoort, of een V12 in de B7?

Morgen met de B10 richting Wallis

Comment

• Ik hoop op Alpina Roadster, maar ik vrees er voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Ik hoop op Alpina Roadster, maar ik vrees er voor.
                              Volgens wat ik gehoord heb zal de nieuwe b6 Biturbo voorgesteld worden met normaal gezien dezelfde emotie als de b5 en B7 Biturbo. Ik had gevraagd of de roadster versie van de A4 zou uitkomen maar daar hadden ze een duidelijke nee op geplaatst doordat de voorbij ganger geen groot succes was.

Comment

Ik heb de vorige editie moeten missen! 3 jaar op m'n honger moeten zitten, gelukkig deze keer wel weer van de partij!
                                Wanneer ga je? Ik wil dolgraag gaan, maar m'n gebruikelijke IAA buddy heeft dan waarschijnlijk geen tijd
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ik hoop op Alpina Roadster, maar ik vrees er voor.
                                  Met de B3 S motor erin, 400 pk

Comment

• Heerlijke wagen:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Cool gedaan:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Net gearriveerd

Mijn B3S is net binnengekomen bij de dealer. Nog een paar dagen geduld en ik hoop er mee rond te kunnen rijden.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• super knap !!

Comment

Working...
                                          X